Тепер Укрпошта дозволила українцям скаржитися онлайн, а також розшукувати свої посилки та здійснювати переадресацію.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗвісно, паперові заяви та походи до відділення ніхто не скасував, втім, якщо на це бракує часу, то можна подати заяву зі скаргою, або зробити переадресацію посилки не виходячи з дому.
Укрпошта змінює форму подачі письмових звернень – заяв, скарг, запитів. Для зручності клієнтів національний оператор пропонує подавати письмові звернення через заповнення відповідних форм на офіційному сайті. Або шляхом відправлення електронних листів.
Для подачі заявки на розшук внутрішніх та міжнародних поштових відправлень та/або відшкодування, клієнтам необхідно заповнити форму на офіційному сайті компанії у розділі "Онлайн-рекламація для міжнародного/внутрішнього відправлення" або надіслати звернення на електронну адресу ukrposhta@ukrposhta.ua, або листом на юридичну адресу компанії АТ "Укрпошта": 01001, м.Київ, вул.Хрещатик, 22.
Для того, щоб зробити переадресацію відправлень необхідно буде заповнити форму на офіційному сайті компанії. Наразі даний функціонал реалізовано для відправлень по Україні послугами: "Укрпошта Експрес", "Укрпошта Стандарт", "Укрпошта Документи", створених як онлайн, так і безпосередньо у відділенні.
З будь-яких інших питань клієнтам варто надсилати лист на електронну адресу компанії, звичайним листом на юридичну адресу Укрпошти.
Нагадаємо, ми писали, що Укрпошта експрес-доставкою катає посилку майже місяць по Україні: "Коли буде доставлено?".
Як повідомляв "Знай.ua" клієнта "Укрпошти" змусили самостійно забирати посилку через "невдалу" спробу кур'єра.
Також "Знай.ua" інформував, як замовляти посилки з Aliexpress на Нову Пошту: блогерка поділилась лайфгаком.