Клієнт Приватбанку знімав кошти з картки через банкомат та через збій не отримав на руки 4000 гривень. У фінустанові розбиратися у проблемі, за його словами, не збираються а лише тягнуть час. Відповідну скаргу чоловік опублікував на порталі Мінфіну.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Українець розповідає що вирішив скористатися банкоматом ПриватБанку та зняти кошти з картки для оплати за оренду житла. Однак у момент зняття грошей стався збій і не було видано жодної суми клієнту на руки, хоча гроші банк списав з рахунку.

"05.06 о 19:19 у м. Львів знімав готівку у розмірі 4000 грн за допомогою послуги "Зняття готівки" у додатку Приват24.
Кошти були списані з карти, а готівку не видало, на банкоматі показало "Помилка"".- зазначає чоловік.

Українець розповідає що не зволікаючи одразу звернувся за допомогою до ПриватБанку, який випустив картку, та повідомив про проблему, та оператори його заспокоїли та сказали що кошти повернуть. Та наступного дня чоловік так і не дочекався повернення грошей.

"Одразу зателефонував на гарячу лінії та зафіксував заявку про повернення коштів. Далі 06.06 в районі 10−11 години ранку зателефонував до оператора, який сказав мені що банкомат вже було інкасовано, вашу заявку одобрено та кошти вам повернуть протягом цього дня. Станом на 07.06 кошти не було повернені…"-розповідає він.

Чоловік знову звернувся до операторів, та вони замість того щоб допомогти, тільки плутали його різними історіями про те, куди ділися його кошти.

Популярні новини зараз
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Показати ще

"ПриватБанк", скріншот: YouTube
"ПриватБанк", скріншот: YouTube

"Багато дзвінків до операторів, кожен з них говорить зовсім різні речі, хто каже просто "Вибачте будь ласка", хто просто чекайте ще 14 днів, а останній оператор сказав що мої кошти були переведені на якусь іншу карту, незрозуміло кому і технічний відділ буде перевіряти цю інформацію, а мені залишається просто очікувати, це жахливо і зовсім некомпетентно"- скаржиться українець.

Банк пообіцяв втрутитися у ситуацію і вирішити її, однак до сьогодні чоловік так і не отримав свої кошти.


Раніше повідомлялося, держава змусить платити всіх: з 5 червня банки щотижня звітуватимуть про перекази клієнтів.

Також, українцям видають продуктові набори: хто може розраховувати на гуманітарку та що потрібно для отримання.