Історія, яка сталася з чоловіком, показує, що можна потрапити у фінансові труднощі через недбалість та незручності, пов'язані з повідомленнями від банку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОдин із клієнтів Monobank опублікував свій відгук на порталі
Monobank, маючи право самостійно змінювати кредитний ліміт клієнтів без повідомлення, використовує лише Push-повідомлення, які можна легко пропустити.
В даному випадку клієнт отримав збільшення ліміту... у 20 разів, але, не помітивши Push-сповіщення, яке не зберігається в історії операцій, продовжив витрачати гроші. Він сприйняв збільшену суму як повернення боргу, оскільки на карті відбивався загальний баланс, включаючи кредитні кошти, і дуже легко не помітити зміни кредитного ліміту.
Спробувавши зрозуміти причину комісії, клієнт виявив, що він насправді взяв кредит. Після зміни ліміту на карті з'явилася заборгованість та простроченість у розмірі 300 гривень. У відповідь на звернення до служби підтримки клієнт отримав стандартну відповідь, що банк має право самостійно змінювати кредитний ліміт.
"Така гра в наперстки – це не те, чого чекає клієнт, користуючись одним із найпопулярніших банків країни, і це не можна виправдати тим, що це було не спеціально", - заявив він.
Нагадаємо, "обдурили на 100 гривень і радіють": Sense bank залишає українців без грошей і псує настрій
Як повідомляв "Знай.ua", власники карток "Ощадбанку" скаржаться на затримку пенсійних виплат: "На якій підставі?"
Знай.ua писав, "ніде не приймають...": українцям з депозитами в "ПриватБанку" допомогли скотчем, просто на касі