Абоненти Vodafone обурені систематичним подорожчанням мобільного зв'язку. Про це свідчить коментар під публікацією мобільного оператора на офіційній сторінці в соціальній мережі Facebook.

Українець поскаржився, що для абонентів, які регулярно поповнюють рахунок також регулярно та підвищують вартість тарифного плану.

Vodafone, скріншот: YouTube
Vodafone, скріншот: YouTube

Водночас він обурений, що різні заохочення у вигляді знижок надаються клієнтам, які рідше вносять абонплату або зовсім не роблять цього. Абонент зазначив, що не готовий терпіти такі умови обслуговування і має намір перейти до іншого оператора.

Vodafone. Фото: Youtube
Vodafone. Фото: Youtube

Популярні новини зараз
Хотів сексу втрьох, але залишився без члена та коханки: жінка вбила "конкурентку" та покалічила чоловіка, коли застала їх у ліжку "Нафтогаз" звернувся до споживачів із важливим повідомленням Романенко застеріг владу від наближення поразки: "Закінчити, як УНР у 1919 році" 1000 доларів за 1 гривню: як виглядає монетка, за яку "б'ються" колекціонери
Показати ще

"Дивні пропозиції у вас, коли людина справно поповнює рахунок їй тільки все тільки дорожче пропонують, а коли не поповнює то і подешевше можливо, те ж саме і з вибором тарифу, слава Богу в нас відмінили мобільне рабство і можна на дешевший перейти до іншого оператора, якщо у рідного вибору не надають", - обурився абонент.

Скарга на Vodafone. Фото: скріншот facebook.com/VFUkraine
Скарга на Vodafone. Фото: скріншот facebook.com/VFUkraine

Співробітники Vodafone поспішили відповісти на невдоволення клієнта та запевнили, що подібні подарунки періодично надаються різним категоріям клієнтів.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що абоненти Vodafone отримують десятки дзвінків з невідомих номерів, люди не можуть додзвонитися близьким: "Їх не хвилює".

Також наш портал інформував, Київстар закриває доступний тариф: до якого періоду абоненти можуть підключити новий та що він пропонує.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що Lifecell нарощує темпи підвищення тарифів, абоненти не встигають поповнювати рахунок: "Сплатив 150, бац вже 225".