Українець заявив, що ПриватБанк заблокував його картку, залишивши без доступу до коштів. При цьому, своє рішення банк ніяк не пояснив і нічим не аргументував. Цим клієнт поділився у коментарях на офіційній сторінці фінустанови у соціальній мережі Facebook.

Клієнт зазначив, що ПриватБанк залишив його без грошей, заблокувавши картку. При цьому через один канал зв'язку з банком він не отримав пояснення того, що сталося.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"ПриватБанк краде мої гроші через блокування карток. Нічого не пояснюють: ні через дзвінки на 3700, ні через чат у Приват24, ні через персонального банкіра Голд-клуб", - поділився клієнт.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube
"ПриватБанк", скріншот: YouTube

Популярні новини зараз
В Україну масово повертаються з окупованого Криму – громадянам уже оформлюють паспорти Таргани більше до вас не сунуться: 3 способи назавжди позбавитися проблеми Українці скаржаться на двозонні лічильники: замість обіцяної економії – одні витрати Переселенцям вирішили підняти виплати, але пощастить не всім: хто отримуватиме більше
Показати ще

Чоловік розповів, що термін вирішення проблеми так і не дізнався. При цьому він наголосив, що жодного разу не здійснював жодних сумнівних операцій і блокування картки стало для нього "сюрпризом".

"Варіанти відповідей були: "чекайте 5 днів, перевірка", "їдьте у відділення розбиратися - без вашої присутності не розблокують." Жодних сумнівних/незаконних операцій і не було. Тупо і без пояснень", - обурився клієнт.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін facebook
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін facebook

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що українці скаржаться на незвичайний збій у банкоматах ПриватБанку: грошей можна недорахуватися.

Також наш портал інформував, що з доларами почнеться справжній квест: ПриватБанк видає непридатні купюри, які підлягають інкасо.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, клієнтка Ощадбанку вважає, що банк обманює людей за кордоном: гроші з картки зняли без її згоди.