Багато українців без проблем освоюють нові технології, які спрощують життя і з легкістю відмовилися від фізичних квитанцій за комунальні послуги.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗвичайно ж, є прихильники і папірців, які вони вважають за краще зберігати в окремій папці, як належить, 3 роки з моменту отримання, щоб у разі чого довести оплату комунальних послуг і не нарватися на освіту неіснуючого боргу через якусь помилку в системі.
Звичайно, буває і таке, що паперові платіжки з якоїсь причини не прийшли, а сплатити за послугу потрібно. На такий випадок прийшли на допомогу в Нафтогазі. Газопостачальна компанія розповіла клієнтам, як вони можуть отримати паперові платіжки, якщо їх з якихось причин не було доставлено. Відповідь була оприлюднена в
"Сьогодні вже 26 травня, а я ще не має паперового рахунку за споживання газу. Тоді як інші комунальні служби вже давно надіслали рахунки. До кого можна звернутися, щоб вчасно надсилали паперовий рахунок?" , - Запитала клієнтка.
Вона зауважила, що спробувала написати на підтримку, що отримати відповідь на це питання, але вхідні електронні листи нібито туди не доставляють.
У Нафтогазі відповіли, що зазвичай паперовий варіант платіжок надходить клієнтам після 20 числа кожного місяця за минулий період.
Крім того, при необхідності клієнти можуть звернутися до відділень банків-партнерів - ПУМБ, ПриватБанк, Ощадбанк або на Нову пошту, де фахівці можуть допомогти з формуванням платіжок.
Крім того, сформувати рахунок можна за допомогою терміналу EasyPay або за допомогою особистого кабінету, перейти в який можна за посиланням:
Також формування платіжок за газ доступне і в чат-ботах Viber/Telegram або Facebook Messenger, за посиланням:
"Електронний ящик Нафтогаз України – client@gas.ua" , – уточнили в компанії.
Нагадаємо, що "Нафтогаз" показав важливий сервіс, який заощадить нерви та час.
Раніше ми повідомляли, що вже три квитанції: Нафтогаз вимагають пояснити, чому збільшилася кількість платіжок.