Дуже сильно спростилося життя в українців після того, коли комунальні платежі можна було сплатити завдяки парі кліків у смартфоні або комп'ютері.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНе потрібно вистоювати довгі та задушливі черги у банку, відпрошуватися з роботи або, що ще гірше, робити це у свій вихідний. Але з приходом сучасних технологій прийшли й проблеми, адже українці почали зтикатися з тим, що оплата просто не проходить. Про це розповів клієнт monobank, який чекає вже понад два місяці, що зробив платіж.
Про це українець він повідомив на
Так, за словами чоловіка, ще 7 березня 2023 року він сплатив комуналку як завжди, а вже за місяць зауважив, що кошти не зараховані.
"Підтримка весь час продовжує повторювати ту ж мантру "Чекайте". "Айбокс Банк" був партнером з комунальних платежів, тобто спочатку кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, що уклали з ними договір. Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони повинні перерахувати їхнім компаніям, щоб виконати свої зобов'язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром усі кошти надійдуть у компанії", - розповів він .
При цьому клієнт банку наголосив, що йому не кажуть, скільки чекати і не дають жодних гарантій. За його словами, він також не може скасувати платіж, адже не знає, як це зробити, і підтримка запевняє, що це неможливо.
"Тобто банк, який є посередником між покупцем і продавцем і роботою якого є доставити кошти від першого до другого, цю роботу не виконує. У той же час перекладає відповідальність на покупця за свою невиконану роботу. Представники Монобанку, виправте мене, будь ласка, якщо я неправильно розумію роботу банківської системи" , - додав він.
У відповідь на це в monobank пояснили, що Айбокс поступово здійснює перерахунки в компанії, за якими робили оплату.
Monobank не поспішає повертати доступ до коштів своїм клієнтам: у чому причина.
Раніше повідомляли, що українка обурена сервісом Monobank: залишив без спадщини.