Один із трьох найбільших українських мобільних операторів мобільного зв'язку компанія Lifecell, яка популярна серед мешканців південних та східних областей нашої країни, продовжує давати неприємні сюрпризи своїм клієнтам.

Цього разу українець розповів, як втратив вельми значну суму грошей через те, що оператор не зміг налаштувати нормальний доступ до мобільного інтернету. Справа в тому, що гроші за послуги інтернету знімалися з рахунку навіть у той час, коли він був недоступний і на пристрої.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента Lifecell на порталі для відгуків Otzivua.

Lifecell. Фото: скрін youtube
Lifecell. Фото: скрін youtube

"Маю на лайфі тариф з передоплатою. Щомісяця поповнюю рахунок перед днем ​​списання коштів. Цього разу поповнив наперед, щоб було, у разі чого. У моєму тарифі закінчилися мегабайти, хвилин ще було достатньо. До планового поповнення залишився тиждень. У мене щодня рахунок почав зменшуватись на 15 грн.

Популярні новини зараз
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

На другий день коли я зателефонував оператору з питанням чому зникають кошти з балансу отримав відповідь, що мені надаються пакет мегабайт на добу. При цьому мобільні дані на телефоні вимкнено. Таке повторилося і третього дня.

Після дзвінка до оператора мені повідомили, що кошти зарезервовані, і їх повернуть на баланс, якщо я не включатиму мобільний інтернет. Спочатку кошти мали повернути до 10 години, потім до 11, а ще пізніше до 13. Інтернет був вимкнений і знову списалися кошти. На що оператор відповів, що у них така космічна технологія, що навіть якщо інтернет вимкнено, він все одно нараховується.

Залишок коштів я повернув на банківську картку через easypay, щоб і надалі щодня не списувалося по 15 грн. І застерігаю всіх не поповнять цей ******, бо ці **** знайдуть 1001 спосіб, як у вас ці кошти вкрасти, їхньою мовою – зарезервувати», — поділився своєю історією незадоволений абонент.

Відгук невдоволеного абонента Lifecell, скріншот: Otzivua
Відгук невдоволеного абонента Lifecell, скріншот: Otzivua

Нагадаємо, де більше грошей? Українцям розповіли, чи можна переходити з пенсії щодо інвалідності на виплати за віком.

Раніше повідомлялося, на українців із сімками Vodafone чекають дорогі "подорожі": за дзвінок до Полтавської області зняло 960 грн.

Також, "Багато відмазок": люди скаржаться, що дешеві тарифи "Київстару" виявилися заманухою.