Українка розповіла, як Ощадбанк самовільно списав гроші з її картки. Відповідну скаргу вона опублікувала на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка розповіла, що дива почалися після оплати покупки в закордонному магазині карткою "Ощадбанк". З неї зняли 1% за конвертацію та ще 1% "на майбутнє", якщо за три дні зміниться курс.
"Мала велику необережність сплатити карткою "Ощадбанку" валютний рахунок у закордонному магазині. Після оплати з мене зняли 2%, у підтримці сказали, що 1% за конвертацію, а 1% на майбутнє, якщо протягом 3 днів курс зросте, це їхня страховка "Я в шоці!", - обурилася клієнтка.
Втім, на цьому все не закінчилося, і наступного дня вона виявила, що з рахунку зникли ще гроші. Після звернення до "Ощадбанку" вона дізналася, що було списано додаткові відсотки за валютну операцію.
"Але це ще не все, наступного дня я виявляю, що у мене сума грошей на залишку зменшилася, звертаюся на підтримку і виявляється, що їм ще грошей не вистачило за вчорашньою валютною операцією, і вони ще знімають гроші, без попередження", - додала українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "700 гривень зникли": пенсіонери з картками "Ощадбанку" втратили свої гроші.
Також наш портал інформував, "Йде війна і так важко": українка втратила тисячі гривень через "глюк" у ПриватБанку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, пенсіонерка розповіла, як некомпетентні співробітники ПриватБанку ускладнюють життя людей похилого віку: "Ганьба".