Vodafone оголосила, що її дочірня компанія приєдналася до "Дія.City", але українців цікавить питання, коли буде нормальний сервіс та чому немає попередження про зміну тарифного плану.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНегативні відгуки з'явилися під дописами на сторінці Facebook мобільного оператора. Один з контрактних клієнтів обурився тим, що не може додзвонитися до кол-центру. Він очікуав 25 хвилин, але з оператором так і не був з'єднаний.
Навіщо ви приєднуєтесь кудись, якщо існуючих контрактних абонентів не в змозі обслуговувати? О 22:00 в кол-центр звонити 25 хвилин і не дочекатись відповіді оператора....Сервіс рагулі-стайл?
На що в компанії відповіли, що оператор за номером 111 обслуговує безплатно, але ж, оскільки є черга, потрібно деякий час чекати на лінії. Якщо питання термінове, за бажанням, можна сплатити 20 грн, та зв'язатись позачергово.
Інший клієнт взагалі звинуватив компанію в крадіжці коштів.
водафон постійно краде гроші, на Крису міняє тарифи, без попередження, без погодження..... Дістали вже.... За 4 місяці року другий раз підвищують тариф. СКОТИ..
На що в компанії оформили відписку, які вони молодці, і виконують свою роботу, за яку просять не малі кошти, і взагалі, це вимушений крок.
"Щодня ми підтримуємо та відновлюємо зв’язок по всій території нашої країни. Забезпечуємо зв'язок для десятків міст і сіл у регіонах бойових дій. Кожен день ми несемо величезні втрати через руйнацію ворогом нашого обладнання. Через це в рази зросли наші витрати на ремонт та встановлення нового обладнання на заміну знищеного. Це вимушений крок, завдяки якому ми продовжимо підтримувати стабільному роботу мережі", - відповіли в компанії.
Нагадаємо, ми писали, що українці отримали безпардонний ультиматум від Vodafone.
Як повідомляв "Знай.ua", "Київстар" заявив про чергове підвищення тарифів.
Також "Знай.ua" інформував, українка запевняє, що Vodafone махінує з абонплатою.