Vodafone оголосила, що її дочірня компанія приєдналася до "Дія.City", але українців цікавить питання, коли буде нормальний сервіс та чому немає попередження про зміну тарифного плану.

Негативні відгуки з'явилися під дописами на сторінці Facebook мобільного оператора. Один з контрактних клієнтів обурився тим, що не може додзвонитися до кол-центру. Він очікуав 25 хвилин, але з оператором так і не був з'єднаний.

Vodafone. Фото: Youtube
Vodafone. Фото: Youtube

Навіщо ви приєднуєтесь кудись, якщо існуючих контрактних абонентів не в змозі обслуговувати? О 22:00 в кол-центр звонити 25 хвилин і не дочекатись відповіді оператора....Сервіс рагулі-стайл? — запитав клієнт Водофон.

На що в компанії відповіли, що оператор за номером 111 обслуговує безплатно, але ж, оскільки є черга, потрібно деякий час чекати на лінії. Якщо питання термінове, за бажанням, можна сплатити 20 грн, та зв'язатись позачергово.

Популярні новини зараз
"Київстар" оголосив про нові зміни: вже з сьогоднішнього дня Чи можуть призвати українців, які мають право на відстрочку - до чого треба приготуватись В Україні хочуть змінити систему соцдопомоги: на що розраховувати людям У YASNO повідомили неприємну новину для тих, хто платить за "нічним" тарифом
Показати ще

Скриншот коментарів
Скриншот коментарів

Інший клієнт взагалі звинуватив компанію в крадіжці коштів.

водафон постійно краде гроші, на Крису міняє тарифи, без попередження, без погодження..... Дістали вже.... За 4 місяці року другий раз підвищують тариф. СКОТИ..

На що в компанії оформили відписку, які вони молодці, і виконують свою роботу, за яку просять не малі кошти, і взагалі, це вимушений крок.

Vodafone, скріншот: YouTube
Vodafone, скріншот: YouTube

"Щодня ми підтримуємо та відновлюємо зв’язок по всій території нашої країни. Забезпечуємо зв'язок для десятків міст і сіл у регіонах бойових дій. Кожен день ми несемо величезні втрати через руйнацію ворогом нашого обладнання. Через це в рази зросли наші витрати на ремонт та встановлення нового обладнання на заміну знищеного. Це вимушений крок, завдяки якому ми продовжимо підтримувати стабільному роботу мережі", - відповіли в компанії.

Скриншот коментарів
Скриншот коментарів

Нагадаємо, ми писали, що українці отримали безпардонний ультиматум від Vodafone.

Як повідомляв "Знай.ua", "Київстар" заявив про чергове підвищення тарифів.

Також "Знай.ua" інформував, українка запевняє, що Vodafone махінує з абонплатою.