"Нова Пошта" поділилася у соціальній мережі Facebook "новаторський" сервіс, який вже давно використовується, наприклад, на AliExpress, під назвою "Сейф-сервіс".

З його допомогою клієнти зможуть не робити передоплату продавцям, а вони, у свою чергу, забезпечують можливість безкоштовного повернення товару у разі відмови покупця від отримання посилки.

"Нова пошта", фото: Знай.ua
"Нова пошта", фото: Знай.ua

Прес-служба Нової Пошти повідомляє, що замість передоплати покупці тепер зможуть сплатити страховий платіж у розмірі 20 гривень. Послуга доступна поки лише для тих, хто має мобільний додаток "Нової пошти".

Використання "Сейф-Сервісу" передбачає відправку покупцю повідомлення з номером накладної та можливістю оплати замовлення. Після оплати гроші резервуються, а не перераховуються продавцю одразу.

Популярні новини зараз
Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо
Показати ще

Нова пошта, поштомат. Фото: скрін youtube
Нова пошта, поштомат. Фото: скрін youtube

Транзакція здійснюється лише після отримання та огляду товару покупцем, а дані карток обох сторін залишаються конфіденційними.

"Сейф-сервіс" безкоштовний для продавців, тоді як покупці сплачують страхові внески за товар. До кінця травня акційна ціна послуги складає 20 гривень незалежно від вартості посилки.

Нагадаємо, можна не встигнути: LED-лампочки поки що змінюватимуть, але в окремих відділеннях "Укрпошти"

Як повідомляв "Знай.uа", нечувані "щедроти" від Нової пошти: скаржилися на дорожнечу, ловіть весняні знижки

Знай.ua писав, "Укрпошта" подарує клієнтам знижку 60% на відправку посилок: хто може скористатися