За час повномашстабної війни доходи багатьох звичайних українців значно знизилися і не хочеться втрачати навіть 50 гривень десь на вулиці.

Але не все бажане здійснюється. Так сталося з українкою, яка стверджує, що "з милості" ПриватБанку втратила цілих 2 тисячі доларів, коли операція скасувалась. Давайте розбиратися в ситуації, адже у Приваті вже відповіли на запит клієнтки.

Долари, фото depositphotos
Долари, фото depositphotos

ПриватБанк дає можливість клієнтам підтвердити операції при оплаті онлайн за допомогою СМС, щоб уникнути списання грошей із карток шахраями. Однак у разі підозрілих дій карти можуть бути заблоковані, а гроші - "втрачені". З такою ситуацією зіткнулася клієнтка ПриватБанку, про що написали на порталі Мінфін, щоб отримати відповідь банку.

Українка пояснила, що ще минулого року була спроба списати гроші із її карт. Як належить, прийшли СМС на підтвердження операції.

Популярні новини зараз
Від 132 до 110 кілограм: співачка alyona alyona показала себе до і після схуднення Тарифи на воду різко підняли: скільки коштуватиме куб, ціни по областях Українці не можуть скористатися перевагами двозонних лічильників: чому немає обіцяної економії Мобільний інтернет зник разом зі світлом: легкі способи залишатися на зв'язку навіть при тотальному блекауті
Показати ще

"Я зателефонувала на гарячу лінію і скасувала операції, мої всі карти заблокували, дівчина оператор сказала що день зараз на перевірці і коли я перезапущу карти гроші повернутися мені на карту, мене не було в Україні 9 місяців, зараз я повернулася пішла до банку і мені розблокували всі мої картки, але гроші на доларову картку мені так і не повернулися, а це 2000$, написала листа щоб розглянули мою справу, але вже як 10 днів ні відповіді ні привіту, номер 102414, заходжу в приват 24 щоб перевірити заявку, пише такої заявки не існує, це як взагалі зрозуміти, ну хоч щось написали. Це велика сума", - поділилася українка.

Приват24, фото: кадр з відео
Приват24, фото: кадр з відео

У держбанку відповіли, чи клієнтка може повернути 2000$.

"Жаль, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми робимо все, щоб захистити наших клієнтів від шахраїв і просимо клієнтів бути обачними, щоб самим не потрапити на гачок шахраїв. Щоб надалі уникнути подібної ситуації, ми радимо не передавати персональні дані третім особам не вводити їх на неперевірених та ненадійних сайтах. Оскарження платежів, проведених на сторонніх ресурсах, відбувається за правилами міжнародної платіжної системи, які передбачають, що оплати зроблені з (3D Secure) підтвердженням одноразовим кодом, на жаль, не можуть бути опротестовані як шахрайські". , - йдеться у повідомленні техпідтримки.

Скарга на ПриватБанк
Скарга на ПриватБанк

Нагадаємо, що українцям виплатять по 2200 грн від ПриватБанку, але отримають їх не всі: важливі нюанси та умови.

Раніше ми повідомляли, що ПриватБанк мовчки закриває рахунки клієнтів, погашаючи "залишками" кредити: що відбувається.