Українка розмістила допис у Facebook та підкреслила, що це скарга на мобільного оператора, який дозволяє "набалакати" в борг велетенські суми боргу.

Українка поскаржилася на компанію "Київстар", яка виставила в "борг" незрозумілий рахунок. Свій допис українка попросила вважати скаргою на роботу компанії, яка надає послуги.

Київстар, скріншот: YouTube
Київстар, скріншот: YouTube

"Була на прийомі в офісі послуг Київ, Хрещатик, 13. Талон №510, робоче місце 2. Цікавилася незрозумілим рахунком, який було виставлено за номером, який я сплачую, а користується ним людина дуже поважного віку (87 р.). Операторка, заглянув у програму і в наш телефонний апарат, сказала, що це рахунок 310 грн за розмову з абонентом з Казахстану від 02.03.23, розмова продовжувалася 1 год 24 хв. Безумовно, мій абонент такої розмови не вів. Я спитала операторку, як поскаржитися? Вона сказала щось на кшталт :"Бери або плати", тобто, якщо в "базі" розмова була, — скаржитися нема куди, сплачуйте.

Жінка "борг" заплатила, але на цьому не зупинилася. Вона вирішила самотужки дізнатися, що це за "номер з Казахстану".

Популярні новини зараз
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Показати ще

Виявляється, це п*рн*сайт і с*кс-послуги. Мій абонент цієї розмови не мав. Хто винен? Прошу прийняти цей допис як скаргу до Київстар, а також попередження клієнтам цієї компанії. Чекаю відповіді від компанії "Київстар". — написала користувачка.

Також жінка надала скріншот телефону, де вказано, що дійсно був телефонний дзвінок.

Скриншот телефонної розмови
Скриншот телефонної розмови

У коментарях зазначили, що можливо людина в кишені випадково натисла "відповісти", адже дзвонили два рази. Також попередили, що тільки абоненти на контрактній основі можуть потрапити у таку халепу, та виговорити більше ніж у них є на рахунку.

Магазин "Київстар", скріншот: YouTube
Магазин "Київстар", скріншот: YouTube

"Спочатку був пропущений. А потім людина могла випадково, може просто у кишені, натиснути на "пропущений". Цього б не сталося, якби абонент (поважного віку людина) не була на контракті. Тільки контрактники можуть телефонувати у борг, після закінчення грошей (хвилин) на рахунку", - прокоментували ситуацію.

Компанія Київстар не прореагувала на скаргу та жодним чином не відповіла на повідомлення.

Скриншот коментарів
Скриншот коментарів

Нагадаємо, ми писали, що "Київстар" зробив важливе оголошення щодо купівлі нових SIM-карт: "Доставка та 170 гривень".

Як повідомляв "Знай.ua" у Київстар розповіли, чи можна підключити новий тариф на стару SIM-картку.

Також "Знай.ua" інформував, "заробіток на порожньому місці...": українка скаржиться на "Київстар", щомісяця мінус 150 гривень.