Клієнт "Ощадбанку" поскаржився на відділення, в якому, за його словами, вигадали свої правила зняття готівки. Він зазначив, що за один раз не дозволяють зняти понад 5 тисяч гривень, якщо не оформити страховку. Цим він поділився у відкликанні на порталі Мінфін.

Українець розповів, що звернувся до відділення, щоб зняти готівку у розмірі понад 5 тисяч гривень. Втім, таку суму там готові видати лише після оформлення страховки, а в іншому випадку потрібно знімати частинами протягом кількох днів. Клієнта дуже обурили такі умови обслуговування.

Ощадбанк, скриншот: YouTube
Ощадбанк, скриншот: YouTube

"У відділенні 10004/0571 діють неписані закони: видача понад 5 тис. грн. готівку тільки при оформленні якоїсь страховки, або ходити щодня та частинами знімати. Ось такі неписані правила. Звичайно ж, у тарифах на сайті банку про це ніде не написано, оскільки в нашій країні не прописано обов'язкове страхування від забаганки банків, яким доручено державні виплати", - обурився клієнт.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Популярні новини зараз
Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам
Показати ще

Варто зазначити, що через добу після публікації скарги представники банку не надали клієнту жодної відповіді.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть оплатити комуналку в Ощад 24/7, паніка захлеснула: "Доведеться переказувати пенсійні виплати".

Також наш портал інформував, чи інвестувати в українські банки: відсоткові ставки у гривні зросли, скільки можна заробити на депозитах.

Крім того, ми писали, нахамили і зробили винним: у "Ощадбанку" не захотіли допомагати українцеві, у якого з картки зникли гроші.