Українець розповів, як із його карти зникли гроші, які він зберігав на "чорний день". Звернувшись до "Ощадбанку" йому не допомогли і по суті зробили винним. Деталі чоловік розкрив у скарзі, яку розмістив на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами українця, на його карті було 739 євро, які він зберігав і не користувався ними. Періодично він лише перевіряв баланс і одного дня він вирішив знову це зробити, але не зміг, оскільки банкомат не прийняв його пін-код. Чоловік звернувся на "гарячу лінію" банку, де змінив пін-код та перевіривши баланс, виявив, що всі кошти було списано.
Клієнт розповів, що звернувся до відділення "Ощадбанку", але там йому лише нахамили та фактично зробили винним у зникненні грошей.
"Гроші були зняті ще 05.08.2022р. Через 2 хвилини зробили віртуальний рахунок у моїй картці, євро конвертували у гривні, відправили по "UKR KIEV MOBILE BANKING" і зняли двома сумами десь в Акордбанку. У відділенні хамили, говорили, мої дружина чи дочка. Заяву прийняли і за місяць написали відписку, що я сам видав усі дані шахраям, що повертати нічого не повинні. Написав заяву в поліцію", - обурився клієнт.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть оплатити комуналку в Ощад 24/7, паніка захлеснула: "Доведеться переказувати пенсійні виплати".
Також наш портал інформував, чи інвестувати в українські банки: відсоткові ставки у гривні зросли, скільки можна заробити на депозитах.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Хочеш грошей? Давай шоколадку": пенсіонерам у "Ощадбанку" влаштували аукціон, українці просять зупинити свавілля.