Один із трьох найбільших гравців на ринку мобільного зв'язку компанія Vodafon, який відомий своєю великою та тривалою програмою бонусних винагород, вирішив зіпсувати нервову систему мільйонам своїх клієнтів. Люди ще не встигли звикнути до старих тарифів, як з'явилися нові завищені.

Виходить, що в компанії не думають про те, як людям доведеться користуватися їхніми послугами і просто підвищують тарифи в цей важкий час.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта компанії Vodafone на порталі для відгуків Otzyvua.

Відгук невдоволеного абонента Vodafone, скріншот: otzyvua
Відгук невдоволеного абонента Vodafone, скріншот: otzyvua

"Поповнив рахунок, щоб підключити тариф на місяць, а натомість на тиждень підключили тариф і списували кошти! Не рекомендую скористатися цим оператором. Завищили тарифи, і ще зв'язатися з ними важко, до оператора півгодини дзвонив! Якщо кошти на рахунку буде денний тариф використати , якщо сам не підключиш!", - Розповів незадоволений абонент оператора.

Популярні новини зараз
Не всі українці отримають червневі пенсії: кого ПФУ залишить без виплат Нові правила для водіїв: де і коли можуть перевіряти військовий квиток Газові прилади доведеться відключити: "Газмережі" застерегли кожного споживача Наказ – гасити: в Україні відключають житлові будинки від критичної інфраструктури
Показати ще

Відгук невдоволеного абонента Vodafone, скріншот: otzyvua
Відгук невдоволеного абонента Vodafone, скріншот: otzyvua

Також ми помітили тенденцію, що після негативних відгуків компанія начебто спеціально робить все для того, щоб ускладнити життя своїх абонентів.

Повідомлення від Vodafone, скріншот: Telegram
Повідомлення від Vodafone, скріншот: Telegram

Лише кілька днів тому мінімальний тариф, яким користуються мільйони українців, коштував 145 гриві, вже з 10 лютого коштуватиме 175 гривень. Ось так, одразу на 30 гривень компанія підвищує "економний" тариф. Але тут варто зазначити, що вони вирішили особисто повідомити про це людей, щоби не бути "тихими".

Нагадаємо, "Сільпо" потрапили скандал через сервіс з онлайн замовленнями: українців закликали бути обережнішими.

Раніше повідомлялося, "Обман насправді...": абоненти Vodafon скаржаться на відсутність інтернету та зв'язку, доходять лише смс з акціями.

Також, "Дійшло до абсурду...": українці підловили Київстар на прихованих переплатах, все це за повільний інтернет та поганий зв'язок.