Monobank масово почав втрачати клієнтів після неприємного нововведення. Чому ж українці масово відмовляються від послуг колись найпопулярнішого банку?
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧергова історія з'явилася на порталі Мінфін у розділі відгуків.
Справа в тому, що користувачі послуг банкінгу постійно скаржаться на закриття рахунків, а також блокування доступу до карт, але в службі підтримки ніяк не коментують цей процес і використовують виключно шаблонні фрази.
Клієнт зазначив, що користувався дебетовою карткою від цієї фінансової установи, яка підходить для отримання зарплати або ФОП-виплат, адже на ній немає кредитного ліміту, і гроші знімаються без комісії.
Якось українцеві надійшло повідомлення від підтримки, в якому йшлося, що він більше не обслуговується:
"Доброго дня! На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк ухвалив рішення про закриття карткового рахунку та відмову у співпраці".
Додаток увійти теж не мав можливості, а в службі підтримки не прозвучало жодного обґрунтованого аргументу, лише шаблонні фрази.
Щоб виправити ситуацію, йому потрібно було підтвердити свої доходи, але співробітники банку запевнили, що цього робити не потрібно, оскільки рішення банку від цього зовсім не зміниться.
У коментарях до відкликання користувач додав, що ніколи не користувався криптовалютою і не відкривав валютний депозит, чув, що саме ці дії часто стають причиною закриття рахунків.
Після цієї ситуації він запевнив, що не більше довірятиме свої гроші цьому банку, адже не може бути впевнений у збереженні коштів.
Нагадаємо, що м'ясо, яйця, молоко та олія: українцям показали оновлені ціни на популярні продукти
Раніше повідомлялося, що як безробітним українцям оформити допомогу від держави: покрокова інструкція
Також, АЗС знову підняли ціни на пальне: дизель та автогаз подорожчали найбільше