Українець розповів, як після чотирьох років використання Monobank назавжди у них розчарувався. Чому тепер він вважає цей банк шахраєм.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНаписав свою скаргу українець на ім'я Андрій на порталі otzyvua.net. На цьому сайті кожен може залишити свою думку щодо використання послуг тієї чи іншої компанії.
Чоловік зазначив, що користувався послугами цього банку чотири роки, і все його влаштовувало. Однак останнім часом на його думку банк сильно зіпсувався, і останньою краплею стала недавня історія.
"Після оплати послуги в інтернеті тобі в банку разом з компанією в якій ти оплачував послугу, що оформляє підписку, хоча підписку ніхто не оформлював, а потім через 3 дні о 4:30 ранку здійснюється оплата, коли всі сплять без твоєї згоди та будь-якого запиту, або погодження з тобою, банк зіпсувався, будь-які шахраї легко витягнуть гроші з вашої карти, а в підтримці працюють олені", - скаржиться українець на ім'я Андрій.
Співробітники цієї фінансової установи йому не сподобалися, бо їм тричі довелося все пояснювати. Чоловік не оформлював жодних підписок по 540 гривень, і за всіма правилами спочатку банк мав запросити підтвердження на виконання транзакції. Зняли гроші посеред ночі спеціально, як вважає користувач, щоб клієнт нічого не зміг зробити, бо спить.
Саме тому він нікому не радить зв'язуватися з цим банком, адже вважає їх справжніми шахраями.
Єдиним плюсом є той факт, що вони працюють без вихідних 24 години на добу. Але це ж є і мінусом для чоловіка: "Працюють 24/7, щоб ви витратили свої гроші".
Як у результаті вирішилася ця ситуація – невідомо.
Нагадаємо, що українець втратив кругленьку суму через збій у ПриватБанку, допомагати ніхто не прагне .
Раніше повідомлялося, що фефіцит хліба в Україні: спеціалісти простим підрахунком показали всю правду
Також, ПриватБанк потрапив у скандал через "привласнення" коштів клієнтки