Українці знову незадоволені місцевими операторами мобільного зв'язку. Цього разу українка розповіла, як у неї зникли гроші з рахунку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНова скарга з'явилася на порталі otzyvua.net . Там кожен охочий може залишити свою думку щодо використання послуг тієї чи іншої компанії.
Користувач із ніком "Зоряна Слава" зазначила, що оператор Lifecell вкрав у неї кошти з рахунку. Там було близько 40 гривень, після чого відбулося поповнення на 500. Після перевірки балансу вона виявила там ті самі 40 гривень, а пристойної суми там не виявилося.
"Написала на підтримку і що в результаті? Зі словами "Ви поповнили мобільний або картку через мобільну оплату і оплата пройшла успішно." ця дівчина просто побажала гарного дня і закінчила чат. - йдеться у повідомленні під постом.
На жаль, історія закінчилася не приємно для дівчини, і вона сильно розчарувалася в сервісі компанії. Як закінчилася історія в результаті - невідомо, проте, найімовірніше ніхто далі розбиратися не став.
Компанія Lifecell так і не прокоментувала цей інцидент практично за тиждень, що говорить про погану комунікацію з клієнтами. Будьте уважні.
Нагадаємо, що кілька тижнів тому оператор мобільного зв'язку запустив дзвінки через Wi-Fi замість мобільної мережі. Дана технологія дозволяє дзвонити рідним і близьким із тих місць, де зовсім не ловить стільниковий зв'язок. Voice over дозволяє телефонувати, використовуючи підключення до Інтернету по Wi-Fi мережі, тому її ще називають VoWiFi.
Нагадаємо, що небачений раніше потоп чи просто залякування: в Укргідроенерго розповіли про наслідки можливого удару по Київській ГЕС
Раніше повідомлялося, що українцям нагадали про вакцинацію: тепер діють нові правила, заява МОЗ
Також, смертоносний ураган "Фіона" зруйнував міст у місті, люди не знають сміятися чи плакати