Українці все частіше скаржаться на сервіс компанії «Нова пошта». Зокрема йдеться про доставку шляхом поштоматів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНовий відгук з'явився на порталі otzyvua.net , де регулярно українці висловлюють свою думку щодо досвіду використання послуг тієї чи іншої компанії. На цей раз під приціл потрапила саме Нова пошта.
Тетяна Наум зауважила, що за останній тиждень вже вдруге вирішила скористатися послугами поштомата, і всі ці рази доставка відбувалася не в зазначений час.
"Для прикладу, посилка відправлена, а прибула 29.08 (на два дні пізніше!). Скажіть, будь ласка, як я, людина, яка замовляла посилку терміново, можу бути впевнений, що він прийде мені вчасно наступного разу?" на доставку шалені, а сервіс повний 0.. навіщо вказувати дату прибуття одну, а за фактом - запізнення 1-2 дні? – зазначає дівчина.
Вона також одразу зазначила, що у такий спосіб можна вибрати сервіс доставки, який набагато дорожчий, і які одразу надають правдиву інформацію про те, у які терміни буде доставлено посилку.
Раніше була величезна проблема з кількістю осередків, яких постійно не вистачало, а тепер ще й доводиться довше чекати, щоб отримати важливі речі або документи.
До речі, зв'язатися з операторами у соціальних мережах неможливо, як зазначає жінка у відгуках.
"Не знаю як ви заспокоюватимете таких розчарованих і розлючених клієнтів, як я, далі. Хочеться бути впевненішим у сервісі і щодо споживачів" - підсумувала українка відгук.
Нагадаємо, що чоловіки можуть розпаковувати валізи: прем'єр-міністр не підписав ухвалу про "єВідрядження"
Раніше повідомлялося, що українцям піднімуть виплати за притулок переселенців: в уряді назвали новий розмір компенсації
Також, овоч, який першим почав зростати в ціні — за тиждень на 10 грн: актуальна пропозиція