У компанії "Нафтогаз" пояснили, чому українці почали отримувати платіжки за газ, де відсутні дані про попередні та/або поточні показники лічильника.

Саме таке запитання поставила одна з клієнток Нафтогазу, яка зіткнулася з цією ситуацією. У газовій компанії дали детальне пояснення на коментар у Фейсбуці.

Споживач газу звернувся до ЦК із наступним запитанням: "Скажіть, будь ласка, чому немає показників у квитанції?". У своєму поясненні Нафтогаз послався на пункт 1 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем №2494 від 30.09.2020.

Нафтогаз, скріншот з відео
Нафтогаз, скріншот з відео

"Визначення фактичного обсягу споживання (розподілу) природного газу по об'єкту побутового споживача здійснюється на межі балансової належності між оператором ГРМ та побутовим споживачем на підставі природного газу з урахуванням вимог цього Кодексу та договору.", - йдеться у коментарі компанії. Нафтогаз

Популярні новини зараз
Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році За безкоштовні поїздки в автобусах тепер доведеться платити Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні
Показати ще

У пресслужбі Нафтогазу додали, що оператори ГРМ приймають показники та формують обсяги. А до компанії надходить лише обсяг, представлений саме конкретним оператором ГРМ і саме тому у квитанціях компанії показників немає. Тому у цьому випадку, як порадили у компанії, слід звертатися не до Нафтогазу, а до облгазу, якому ці свідчення передають споживачі.

Коментар Нафтогазу, скріншот з соцмереж
Коментар Нафтогазу, скріншот з соцмереж

Нагадаємо, восени здорожчає низка популярних товарів: чи варто запасатися продуктами вже зараз

Як повідомляв "Знай.ua", в Україні подешевшала низка овочів попри негативні прогнози: які продукти варто купити просто зараз

Також "Знай.ua" писав, посилка за 1 гривню: Нова пошта змінила тарифи, хто і коли може скористатися