У компанії "Нафтогаз" пояснили, чому українці почали отримувати платіжки за газ, де відсутні дані про попередні та/або поточні показники лічильника.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСаме таке запитання поставила одна з клієнток Нафтогазу, яка зіткнулася з цією ситуацією. У газовій компанії дали детальне пояснення на коментар у Фейсбуці.
Споживач газу звернувся до ЦК із наступним запитанням: "Скажіть, будь ласка, чому немає показників у квитанції?". У своєму поясненні Нафтогаз послався на пункт 1 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем №2494 від 30.09.2020.
"Визначення фактичного обсягу споживання (розподілу) природного газу по об'єкту побутового споживача здійснюється на межі балансової належності між оператором ГРМ та побутовим споживачем на підставі природного газу з урахуванням вимог цього Кодексу та договору.", - йдеться у коментарі компанії.
У пресслужбі Нафтогазу додали, що оператори ГРМ приймають показники та формують обсяги. А до компанії надходить лише обсяг, представлений саме конкретним оператором ГРМ і саме тому у квитанціях компанії показників немає. Тому у цьому випадку, як порадили у компанії, слід звертатися не до Нафтогазу, а до облгазу, якому ці свідчення передають споживачі.
Нагадаємо, восени здорожчає низка популярних товарів: чи варто запасатися продуктами вже зараз
Як повідомляв "Знай.ua", в Україні подешевшала низка овочів попри негативні прогнози: які продукти варто купити просто зараз
Також "Знай.ua" писав, посилка за 1 гривню: Нова пошта змінила тарифи, хто і коли може скористатися