У Києві хочуть запровадити платний в’їзд до центра міста. Автори відповідної петиції пропонують брати гроші з 7 ранку до 6 вечора. Виняток — громадський транспорт, електрокари та спеціальний транспорт. Усі «за» та «проти» дізнавалися журналісти програми «Джедаі» на каналі 2+2.

Відео можна переглянути за посиланням.

Платний в’їзд вводять для того, аби знизити завантаження вулично-дорожньої мережі. Київ — моноцентричне місто, де більшість робочих місць сконцентровано саме у центрі столиці. І хоча дістатися до середмістя можна за допомогою метро та громадського транспорту, більшість киян обирає власні автівки.

Фото: "Джедаї"
Фото: "Джедаї"

Крім того, кількість автомобілів в Україні протягом останніх п’яти років різко збільшилася. Це призвело до того, що дороги не здатні забезпечити необхідний простір для пересування всіх наявних транспортних засобів.

Популярні новини зараз
Ірина Федишин осоромилася гомофобними висловлюваннями: "Ти йдеш на х*й вслід за руским кораблем" Пропагандисти тепер застерігають Україну від вторгнення до РФ Оля Полякова в патріотичному вбранні стала втіленням статуї Свободи для українців: "Краса неймовірна" Як відреагувала Польща на 0 балів від України на Євробаченні і ображаються на Федишин і компанію: "Ми прихистили 3 мільйони..."
Показати ще

Єдиним доступним рішенням обмежити доступ до центра є запровадження платного в’їзду, як це зробили, наприклад, у Лондоні. Таким чином у столиці Великої Британії боролися з транзитним трафіком. У столиці така схема навряд чи спрацює, адже потрапити на інший кінець міста, не заїхавши в центр, практично неможливо.

Фото: "Джедаї"
Фото: "Джедаї"

«У Києва втричі менша щільність вулично-дорожньої мережі. Ми просто не маємо такої кількості доріг, щоб діяти за прикладом лондонців», — зазначає Дмитро Беспалов, експерт з питань транспортного моделювання.

Зауважимо, громадський транспорт столиці не здатен якісно забезпечувати перевезення нинішньої кількості пасажирів.

Фото: "Джедаї"
Фото: "Джедаї"

«Для того, щоб вирішити цю проблему, необхідно забезпечити будівництво перехоплюючих паркінгів на в’їздах у центр міста. Також необхідно забезпечити пріоритетний розвиток громадського транспорту, в першу чергу, рейкового», — коментує Сергій Броневицький, екскерівник КО «Інститут генплану Києва».

Варто зазначити, що за останні кілька років затори в Україні набувають міжнародних масштабів. Столиця посідає третє місце в Європі за щільністю трафіка.

Нагадаємо, що на вулицях України з'являться нові патрульні без розпізнавальних знаків: від штрафів ніхто не втече.

Раніше повідомлялося, що 16-річного хлопця, який в'їхав у натовп у Луцьку затримала поліція: Одногрупники кажуть, що любив кататися.

Також, 23-річний українець заявив про крадіжку телефону, але про "закладку" з речовинами забув: у копів справжнє свято