У Києві хочуть запровадити платний в’їзд до центра міста. Автори відповідної петиції пропонують брати гроші з 7 ранку до 6 вечора. Виняток — громадський транспорт, електрокари та спеціальний транспорт. Усі «за» та «проти» дізнавалися журналісти програми «Джедаі» на каналі 2+2.

Відео можна переглянути за посиланням.

Платний в’їзд вводять для того, аби знизити завантаження вулично-дорожньої мережі. Київ — моноцентричне місто, де більшість робочих місць сконцентровано саме у центрі столиці. І хоча дістатися до середмістя можна за допомогою метро та громадського транспорту, більшість киян обирає власні автівки.

Фото: "Джедаї"
Фото: "Джедаї"

Крім того, кількість автомобілів в Україні протягом останніх п’яти років різко збільшилася. Це призвело до того, що дороги не здатні забезпечити необхідний простір для пересування всіх наявних транспортних засобів.

Популярні новини зараз
У МВС попередили водіїв: для керування авто потрібно пройти спецпроцедуру – інструкція Українці почнуть отримувати сонячні панелі: кому пощастить не боятися відключень Київстар раптово змінює тарифи: що стосується всіх абонентів Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Єдиним доступним рішенням обмежити доступ до центра є запровадження платного в’їзду, як це зробили, наприклад, у Лондоні. Таким чином у столиці Великої Британії боролися з транзитним трафіком. У столиці така схема навряд чи спрацює, адже потрапити на інший кінець міста, не заїхавши в центр, практично неможливо.

Фото: "Джедаї"
Фото: "Джедаї"

«У Києва втричі менша щільність вулично-дорожньої мережі. Ми просто не маємо такої кількості доріг, щоб діяти за прикладом лондонців», — зазначає Дмитро Беспалов, експерт з питань транспортного моделювання.

Зауважимо, громадський транспорт столиці не здатен якісно забезпечувати перевезення нинішньої кількості пасажирів.

Фото: "Джедаї"
Фото: "Джедаї"

«Для того, щоб вирішити цю проблему, необхідно забезпечити будівництво перехоплюючих паркінгів на в’їздах у центр міста. Також необхідно забезпечити пріоритетний розвиток громадського транспорту, в першу чергу, рейкового», — коментує Сергій Броневицький, екскерівник КО «Інститут генплану Києва».

Варто зазначити, що за останні кілька років затори в Україні набувають міжнародних масштабів. Столиця посідає третє місце в Європі за щільністю трафіка.

Нагадаємо, що на вулицях України з'являться нові патрульні без розпізнавальних знаків: від штрафів ніхто не втече.

Раніше повідомлялося, що 16-річного хлопця, який в'їхав у натовп у Луцьку затримала поліція: Одногрупники кажуть, що любив кататися.

Також, 23-річний українець заявив про крадіжку телефону, але про "закладку" з речовинами забув: у копів справжнє свято