Про це стало відомо з його інтерв’ю для видання Kyiv.Press.

Задерейко зазначив, що наразі проведена інспекція паркувальних зон по всьому місту, а також збільшено паркувальний простір у денний час. За словами депутата, таке рішення повинне збільшити надходження до бюджету столиці. Він звернувся до досвіду країн Європи, де у містах майже немає безкоштовного паркування. Водночас він додав, що високі тарифи на паркування в центрі встановлюються для того, щоб зменшити потік транспорту.

«Щоб потік автомобілів у центр Києва зменшився, треба зробити зручним громадський транспорт. Щоб люди їхали без заторів по виділеній смузі. І це буде швидше, ніж на авто. Для цього потрібні перехоплюючі паркінги у транспортних вузлах», - пояснив Задерейко.

Він додав, що колись був план будівництва 16 перехоплюючих паркінгів, проте цей проєкт так і не був реалізований. Задерейко висловив надію на те, що в столиці запрацює паркопростір, який стане мотивацією для мешканців міста користуватися громадським транспортом. Депутат також торкнувся питання будівництва окружної дороги у Києві, адже це велике транзитне місто, через яке за добу проходить 14 тисяч автомобілів. За його словами, чинну з 2012 року заборону на рух фур через місто не виконують, оскільки у поліції не вистачає ресурсу, щоб контролювати цей рух.

«Треба будувати мінімум ще два мости. Один – північніше «Північного», другий – південніше «Південного». Виводити за межі Києва кільцеву дорогу – за Вишгородом і в районі села Українка. Проєкти є. Коли побудується, складно сказати. Зараз ведеться розмова про те, щоб у районі Українки збудувати міст і з’єднати з ним окружну», - розповів Задерейко.

Популярні новини зараз
Перець, виноград, гриби: ціни на овочі на найбільшому гуртовому ринку Перші мобілізовані путіним вже отримали по квитку до кобзона, та оточення Лиману: звіт Тома Купера Посольство США закликало своїх громадян негайно покинути Росію Смачна домашня настоянка з калини на спирті: найшвидший рецепт корисного напою
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Гончаров розповів про перспективність українських портів.

Також Знай.ua писав про те, що Сергієнко розповів, чим може зашкодити Києву відсутність генплану.