Про це стало відомо з його інтерв’ю для видання Kyiv.Press.

Задерейко зазначив, що наразі проведена інспекція паркувальних зон по всьому місту, а також збільшено паркувальний простір у денний час. За словами депутата, таке рішення повинне збільшити надходження до бюджету столиці. Він звернувся до досвіду країн Європи, де у містах майже немає безкоштовного паркування. Водночас він додав, що високі тарифи на паркування в центрі встановлюються для того, щоб зменшити потік транспорту.

«Щоб потік автомобілів у центр Києва зменшився, треба зробити зручним громадський транспорт. Щоб люди їхали без заторів по виділеній смузі. І це буде швидше, ніж на авто. Для цього потрібні перехоплюючі паркінги у транспортних вузлах», - пояснив Задерейко.

Він додав, що колись був план будівництва 16 перехоплюючих паркінгів, проте цей проєкт так і не був реалізований. Задерейко висловив надію на те, що в столиці запрацює паркопростір, який стане мотивацією для мешканців міста користуватися громадським транспортом. Депутат також торкнувся питання будівництва окружної дороги у Києві, адже це велике транзитне місто, через яке за добу проходить 14 тисяч автомобілів. За його словами, чинну з 2012 року заборону на рух фур через місто не виконують, оскільки у поліції не вистачає ресурсу, щоб контролювати цей рух.

«Треба будувати мінімум ще два мости. Один – північніше «Північного», другий – південніше «Південного». Виводити за межі Києва кільцеву дорогу – за Вишгородом і в районі села Українка. Проєкти є. Коли побудується, складно сказати. Зараз ведеться розмова про те, щоб у районі Українки збудувати міст і з’єднати з ним окружну», - розповів Задерейко.

Популярні новини зараз
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Гончаров розповів про перспективність українських портів.

Також Знай.ua писав про те, що Сергієнко розповів, чим може зашкодити Києву відсутність генплану.