Олександр Попов, колишній очільник Київської міської державної адміністрації в інтерв’ю для Kyiv.Press розповів про інфраструктурні проблеми Києва та шляхи їхнього вирішення, зокрема про будівництво окружної дороги та ремонт мостів у столиці.

За його словами, окружна дорога необхідна з багатьох міркувань, як-от екологічних, економічних та безпосередньо з міркувань швидкості руху. Він зазначив, що ще у 2010-2013 роках було створено агентство національних інвестиційних об’єктів, серед яких було два доволі великих та потужних – будівництво сміттєпереробних заводів та окружної дороги.

«Інакше Київ не має жодних шансів при збільшенні кількості транспорту, вантажно-пасажирських перевезень мати нормальне життя на вулицях міста», - заявив Попов.

Політик зазначив, що розглядався варіант зробити окружну дорогу платною, оскільки переважно нею користуватиметься транзитний транспорт. Втім, зі зміною політичної ситуації проєкти призупинилися. Попов додав, що зараз розвивається «Велике будівництво» і є надія, що окружна дорога таки буде збудована.

Крім цього, політик розповів про проблему з аварійним станом мостів у Києві, наприклад, моста Патона, на якому, за його словами, перший ступінь аварійності.

Популярні новини зараз
ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Пенсіонери отримають підвищену пенсію: які умови Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще

«Директори комунальних підприємств, які відповідальні за мости, можуть піти в тюрму, якщо там щось обвалиться. Проте по ньому і далі їздить транспорт. По мосту Патона Київрада прийняла рішення співпрацювати з ЄБРР, які готові фінансувати ремонт. Але прикро, що місто знову залазить у борги», - каже Попов.

Як повідомляв Знай.ua, Габібуллаєва заявила, що хаотичні забудови – одна з гострих проблем Києва.

Також Знай.uа повідомляв, що Рейтерович розповів, яке майбутнє у нових політиків.