У новій програмі «in kyiv» з блогером Катериною Павловою голова ГО CHARITY TUNER Катерина Жук розповіла, що виступає за ідею хорошого міського транспорту без маршруток.

«У Києві повинен бути хороший міський транспорт з виділеною смугою для руху, я за трамваї, тролейбуси, метро - це прекрасна історія, коли ти розумієш, що можеш розрахувати свій час. Коли я була в Берліні, мені треба було їхати в аеропорт громадським транспортом, і ми змогли розрахувати час проїзду по додатку, при цьому у тебе зрозуміла форма оплати карткою або монетами», - розповіла вона.

Жук сказала, що в Києві дуже некомфортно пересуватися з дітьми – це навіть якесь знущання спускатися з коляскою в метро. І всі ці напівміри з серії пандуса в ботанічному саду або наземний пішохідний перехід поруч з метро «Університет», в якому немає сенсу, тому що людина на візку може по ньому переїхати, а далі одні бар'єри.

«А з громадського транспорту – я за метро, хоча і розумію, що його не скрізь можна зробити як зі станцією «Львівська брама», в яку вбухали купу грошей даремно і вона закрита назавжди. По можливості всюди я б робила станції метро, нехай вони будуть не красиві, без ліплення, маленькі, але вони будуть всюди, тому що ти сів і з комфортом поїхав. Тому я за розгалужене метро і це дуже розвантажить місто», - резюмувала вона.

Популярні новини зараз
Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Кулеби, що у Києві вже дуже стара зношена інфраструктура і взимку часто прориває труби.

Також раніше Кулеба розповідав, що люди в усьому світі прагнуть повернутися до природи.