Починаючи з 20 серпня згідно Закону України знято мораторій на відключення споживачів комунальних послуг, що мають заборгованість. Саме тому Київ водоканал просить погасити заборгованість за отримані послуги.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Про це повідомляє пресслужба "Київводоканалу".
У водоканалі зазначили, що серед киян є споживачі, які систематично не сплачують за послуги і накопичують борги. Представники Київводоканалу зазвичай ставляться з розумінням до таких споживачів, та навіть пропонують реструктуризувати борг, звернувшись до Центрів обслуговування споживачів.
Проте, коли споживачі не йдуть на діалог і стають злісними неплатниками будуть застосовуватися інші заходи.
"Відключення від каналізації є одним із методів роботи з боржниками, до якого Київводоканал вдається в крайньому випадку. Тільки якщо боржники систематично не сплачують за послуги і взагалі не йдуть на діалог, Київводоканал змушений припинити постачання послуги. Відключенню від каналізації завжди передують офіційні попередження, де боржникові пропонують врегулювати ситуацію. Закликаємо споживачів, які мають заборгованість, найближчим часом погасити її або укласти договір реструктуризації", - зазначили у Київводоканалі.
Для того, щоб укласти договір реструктуризації боргу, можна звернутись до Центрів обслуговування споживачів, зв'язатись за телефонами 277-20-54, (067)443-70-89 Viber чи написати на електронні адреси: ikrapyvianska@vodokanal.kiev.ua або ikrapyvianska93@gmail.com.
Як повідомляв Знай.uа, українцям в "червоних зонах" пообіцяли підтримку під час карантину: хто отримає субсидії на комуналку.
Знай.uа писав, пенсіонерам пообіцяли надбавку в 400 гривень: кому пощастить.