У новій програмі «in kyiv» з блогером Катериною Павловою інженер, урбаніст Дмитро Макагон розповів про невдалі та коштовні рішення київських інженерів та улюблені столичні місця.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
«Мене бісять інженерні рішення, які призводять до марнотратства. Наприклад, остання реконструкція на Трухановому острові, де збудували вхідну групу з перголами з металу. Очевидно навіть не спеціалісту, що там дуже величезні витрати коштів. І як раз там зробили ці перголи дуже нефункціональними. Функція пергол – захищати від сонця, але вони мають доволі частенько стояти, щоб це сонце дійсно розсіювалося», - підкреслив він.
Макагон розповів, що крок між перголами на Трухановому острові точно пів метра та вони зроблені з металу чорного, тобто вони нагріваються й не виконують свою функцію захисту від сонця. Крізь них пропускається сонце, підтвердив він, ще вони мають такий профіль та такі розміри конструкції, що могли б бути дерев’яними, а не металевими.
«І це дуже абсурдно, тому що на вхідну групу на Трухановому острові витратили 130 мільйонів гривень, коли ти знаєш, що за 150 мільйонів зробили у Львові площу Двірцеву. Так, це транспортний хаб: вокзал, зупинки, парковки, трамвайні зупинки. Тобто величезний інфраструктурний об’єкт зробили за ті самі кошти, що і вхідну групу на Трухановому острові. У Києві мені подобаються зелені схили, Лавра, Верхнє місто, яке зараз стало набагато кращим. Подобається Поділ з гарною архітектурою, ресторанчиками, там приємно ходити, але там дуже занедбана та жахлива інфраструктура», - резюмував він.
Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Кулеби, що у Києві вже дуже стара зношена інфраструктура і взимку часто прориває труби.
Також раніше для Знай.ua Кулеба розповідала, що люди в усьому світі прагнуть повернутися до природи.