У новій програмі «in kyiv» з блогером Катериною Павловою член постійної комісії з питань ЖКХ Наталія Манойленко розповіла про безконтрольну забудову у Києві, яка призводить до інфраструктурного та соціального геноциду киян.

«Всі новозведені будівлі вимагають під'їздів та покращення транспортної інфраструктури, адже навантаження на транспортну інфраструктуру дуже сильно зростає. Зростає навантаження на комунальну інфраструктуру, тому зараз дуже багато проривів магістральних водопроводів, горить електропроводка, тому що все це просто не розраховано на такі обсяги споживання. А про соціальну інфраструктуру – це взагалі окреме питання», - сказала вона.

Манойленко розповіла, що на Теремках, наприклад, де зведено сотні тисяч квадратних метрів житла, фактично не побудовано жодної нової державної школи і цей процес продовжується. А в тих державних школах, які там були, діти вже не вміщаються у дві зміни, підтвердила вона, і ми уявляємо як це для здоров'я дітей, яка якість освіти в таких школах.

«Тобто соціальна інфраструктура та забезпечення медичної та всіма іншими комфортними для життя в місті можливостями абсолютно відсутнє. І це перевантаження знищує комфорт і безпеку проживання в місті. Але це абсолютно реально зробити, тому що в багатьох мегаполісах світу, де проживає набагато більше людей, ніж у Києві, це робиться. Але за останні роки Верховна Рада пішла зовсім іншим шляхом, зруйнувавши залишки регуляторної діяльності в містобудівній сфері», - резюмувала вона.

Популярні новини зараз
Тимофія Півзимника 4 лютого: не виносьте сміття, радійте снігу та не забудьте про 7 свічок Порушники можуть їхати? Українських водіїв "звільнили" від штрафів Збільшення субсидії: хто має право отримати нову допомогу до кінця опалювального сезону Прості поради, як правильно зварити пшоно: буде дуже смачним і не гірчити
Показати ще

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Беспалова, що навіть розумні європейці теж не одразу усвідомили, які проблеми виникнуть з авто у мегаполісах.

Також раніше для Знай.ua Беспалов розповідав, що дратують рішення, які приймаються у транспортному плануванні, базуючись не на даних та дослідженнях.