Киянин поскаржився на роботу ПриватБанку. Він розповів, що коли знімав гроші в банкоматі, кошти з рахунку списалися, але банкомат гроші не видав.
Про це українець написав на сайті Мінфіну.
Так, стало відомо, що у вівторок, 13 липня в Києві на Дніпровській набережній, 17a, в банкоматі українець хотів зняти готівкові кошти. При цьому гроші з його рахунку списалися, а готівки з банкомату він так і не отримав.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися" Оператор зафіксував заявку, підтвердив збійну операцію і далі пішли стандартні фрази. Гроші так і не повернули на рахунок. Сума не маленька ... де гроші і коли будуть зараховані відповіді так і немає. Чекайте...", - розповів українець.
У ПриватБанку зазначили, що для прийняття рішення за заявкою їм необхідно отримати звіт про залишок коштів у пристрої, інкасувати його.
"Ми дуже намагаємося встигнути дати відповідь в обіцяний вам термін", — відзначили в банку.
Популярні новини зараз
Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році
3 хвилини – правда чи міф? За скільки ракета "Циркон" може дістатися українських міст
Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні
"Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте
Показати ще
Нагадаємо, раніше у Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"
Як повідомляє портал " Знай" клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"
Також "Знай" писав, що клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."