Киянин поскаржився на роботу ПриватБанку. Він розповів, що коли знімав гроші в банкоматі, кошти з рахунку списалися, але банкомат гроші не видав.
Про це українець написав на сайті Мінфіну.
Так, стало відомо, що у вівторок, 13 липня в Києві на Дніпровській набережній, 17a, в банкоматі українець хотів зняти готівкові кошти. При цьому гроші з його рахунку списалися, а готівки з банкомату він так і не отримав.

Скарга українця
Скарга українця

" Оператор зафіксував заявку, підтвердив збійну операцію і далі пішли стандартні фрази. Гроші так і не повернули на рахунок. Сума не маленька ... де гроші і коли будуть зараховані відповіді так і немає. Чекайте...", - розповів українець.

"ПриватБанк", фото: Знай.ua
"ПриватБанк", фото: Знай.ua

У ПриватБанку зазначили, що для прийняття рішення за заявкою їм необхідно отримати звіт про залишок коштів у пристрої, інкасувати його.

"Ми дуже намагаємося встигнути дати відповідь в обіцяний вам термін", — відзначили в банку.

Відповідь Банку
Відповідь Банку

Популярні новини зараз
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Показати ще

Нагадаємо, раніше у Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"

Як повідомляє портал " Знай" клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"

Також "Знай" писав, що клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."