Українець поскаржився на роботу ПриватБанку, адже в Приват24 у нього з'явилося повідомлення про зарахування грошових коштів, а на рахунок вони не надійшли.
Про це українець написав на сайті Мінфіну.
Так, українець розповів, що у вівторок, 15 червня він побачив, що через Приват24, о 08:30 йому була зарахована сума в дві тисячі гривень. Але ці кошти не були додані до залишку на рахунку. При цьому, при вході в приват24 для бізнесу ніяких надходжень за день не було.

ПриватБанк, фото: скріншот з відео
ПриватБанк, фото: скріншот з відео

Вже о 13:00 чоловік вирішив зателефонувати до служби підтримки та уточнити, чому гроші не зараховані. Там йому відповіли, що кошти з карткового рахунку зараховуються на розрахунковий протягом 24год.

"Дуже дивно, але в 2017−2018 році це відбувалося протягом 5-15хв і приходило СМС повідомлення. Складається враження, що з кожним роком ПриватБанк безсовісно використовує кошти в своїх цілях до їх зарахування на рахунок. Пора міняти банк", - підсумував він.

Скріншот скарги
Скріншот скарги

Нагадаємо, раніше у Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"

Як повідомляє портал " Знай" клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"

Популярні новини зараз
Перевірки ТЦК на вулиці: чи законна вимога показати телефон 1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Показати ще

Також "Знай" писав, що клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."