"ПриватБанк" потрапив у черговий скандал через «миттєвий платіж», який клієнтка не могла отримати протягом п'яти днів. Відповідну скаргу-відгук постраждала залишила на сторінці сайту «Мінфін».

"Давно не стикалася з таким жахливим обслуговуванням!!! П'ять днів не могла отримати "міттевій платіж" від Western Union, хлопці, ви добре заробили на обороті!!! Як не сумно, але ви скочується в дно. У мене прям вийшло пройти цілий квест, щоб отримати свої гроші...», - написала розгнівана Українка, додавши, що їй довелося зіткнутися з хамством і непрофесіоналізмом співробітників банку.

ПриватБанк, скріншот: YouTube
ПриватБанк, скріншот: YouTube

"Якщо ви не навчилися працювати, як оператори, так і менеджери у відділенні-закривайтеся!!! Коли ви були приватним банком, такого хамського ставлення у вас не було до клієнтів! Що змінилося!!! Банк - не рекомендую!!! І зі свого боку всі розрахунки з вами в майбутньому припиняю!!!", - в гніві пообіцяла клієнтка.

Популярні новини зараз
Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити
Показати ще

У банку відреагували на її скаргу менше, ніж за годину після публікації відкликання.

"Добрий день! Щоб розібратися в ситуації більш детально і уточнити ваші контакти, йдемо в особисті повідомлення», - повідомили у фінустанові. Чим закінчилася ця історія, і чи закінчилася взагалі, поки не повідомляється.

Раніше повідомляли, ПриватБанк списав "зайві" гроші у клієнта і змусив носитися по кабінетах: "вкрай зневажливе ставлення".

Як повідомляв Знай.uа, ПриватБанк списав "зайві" гроші у клієнта і змусив носитися по кабінетах.

Знай.uа писав, "Знято на ігри...": після дзвінка "працівника" картка клієнта Приватбанку спорожніла на 10 тисяч.