"ПриватБанк" потрапив у черговий скандал через «миттєвий платіж», який клієнтка не могла отримати протягом п'яти днів. Відповідну скаргу-відгук постраждала залишила на сторінці сайту «Мінфін».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Давно не стикалася з таким жахливим обслуговуванням!!! П'ять днів не могла отримати "міттевій платіж" від Western Union, хлопці, ви добре заробили на обороті!!! Як не сумно, але ви скочується в дно. У мене прям вийшло пройти цілий квест, щоб отримати свої гроші...», - написала розгнівана Українка, додавши, що їй довелося зіткнутися з хамством і непрофесіоналізмом співробітників банку.
"Якщо ви не навчилися працювати, як оператори, так і менеджери у відділенні-закривайтеся!!! Коли ви були приватним банком, такого хамського ставлення у вас не було до клієнтів! Що змінилося!!! Банк - не рекомендую!!! І зі свого боку всі розрахунки з вами в майбутньому припиняю!!!", - в гніві пообіцяла клієнтка.
У банку відреагували на її скаргу менше, ніж за годину після публікації відкликання.
"Добрий день! Щоб розібратися в ситуації більш детально і уточнити ваші контакти, йдемо в особисті повідомлення», - повідомили у фінустанові. Чим закінчилася ця історія, і чи закінчилася взагалі, поки не повідомляється.
Раніше повідомляли, ПриватБанк списав "зайві" гроші у клієнта і змусив носитися по кабінетах: "вкрай зневажливе ставлення".
Як повідомляв Знай.uа, ПриватБанк списав "зайві" гроші у клієнта і змусив носитися по кабінетах.
Знай.uа писав, "Знято на ігри...": після дзвінка "працівника" картка клієнта Приватбанку спорожніла на 10 тисяч.