У Київській області, в Кагарлику, люди поскаржилися на відділення «Ощадбанку», яке працює не за офіційним графіком. Про це повідомили у скаргах на сайті «Мінфіну».

Зазначається, що йдеться про відділення банку, розташоване на вулиці Воровського, 14-А.

«Працівники зачиняють відділення банку на обідню перерву, хоча на вході на табличці де вказаний режим роботи банку написано, що відділення працює без перерви! Тим самим вони створюють чергу під банком!!!», - обурюються місцеві мешканці.

Люди просять керівництво банку врегулювати це питання, оскільки така поведінка працівників створює незручності для клієнтів фінустанови.

"Ощадбанк", скріншот: Youtube
"Ощадбанк", скріншот: Youtube

Популярні новини зараз
Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки Лише $100 на місяць: адвокати беруться захистити ухилянтів від ТЦК, можна оформити підписку Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Показати ще

«Будь ласка, владнайте це питання! Або пишіть правду на вході, що є перерва на обід і люди будуть знати, та будуть приходити після перерви, або нехай працівники ходять на обід по черзі і не створюють таку ситуацію!!!», - вимагають мешканці Кагарлика.

У банку їм відповіли, що відділення змінило розклад тимчасово, попередивши про це в додатковому повідомленні при вході.

«Доброго дня! Графік відділення було тимчасово змінено, повідомлення про це розміщено при вході одразу під сірим таблом попереднього графіку роботи», - стверджують у фінустанові.

Нагадаємо, що Українка в "ПриватБанку" отримала нового чоловіка і заблокований рахунок:" Я незаміжня!".

Як повідомляв портал Знай.uа, клієнт "Ощадбанку" довгі місяці не може забрати пенсію, навіть скарга не допомагає.

Також Знай.uа писав, що клієнт "ПриватБанку" не зміг отримати свої гроші через верифікацію: 30 разів намагався.