Стало відомо про те, що киянам повернули приблизно 30 мільйонів гривень за неякісні послуги. Що це означає І як отримати гроші.

Таким чином, повідомляється, що мер міста Київ Віталій Кличко нагадав киянам, куди можна звернутися, якщо раптом вони незадоволені якістю комунальних послуг.

Таку перевірку можна ініціювати звернувшись в центральну диспетчерську службу з питань ЖКГ. Просто зателефонуйте за номером 1557, або ж написати на сторінку служби в Facebook.

Найчастіше інспектори відзначають порушення, які пов'язані з неналежним утриманням будинків і прилеглих територій. Є питання і до неякісного водопостачання та опалення.

Популярні новини зараз
Держава розщедриться? Чого чекати від індексації пенсій у 2026 році В жодному випадку не залишайте картку вдома до 31 грудня: Ощадбанк зробив заяву для всіх українців У 2026 році залишитесь без квартири: чиє право власності оскаржать Пенсії зростуть? Ось які доплати отримають українці 60+ вже з січня 2026
Показати ще

В українській столиці така інспекція працює вже приблизно п'ять років. Протягом цього року було проведено близько двох тисяч перевірок.

За їх результатами комунальні служби прибирали недоліки у своїй роботі, або ж робили перерахунок киянам за неякісні послуги.

Всього, жителям Києва повернулися суму, яка дорівнює практично 30 мільйонам гривень.

Нагадавши, раніше фахівець в галузі енергетики Валентин Землянський розповів, які зміни українцям чекають у сфері опалення та цін на газ.

Як повідомляв портал Знай, ведуча Катерина Котенкова, проаналізувавши перші півтора роки правління президента Володимира Зеленського, дійшла висновку, що сфера ЖКГ в Україні абсолютно не змінилася, як і державна політика в цій сфері.

Також портал Знай писав, що українських заробітчан можуть змусити платити податки, перевіряючи закордонні рахунки.