В ДТЕК Київські електромережі повідомили про появу у месенджерах Viber та Telegram власного чат-боту. Переконують, що завдяки ньому кияни зможуть передавати покази лічильника електроенергії та отримувати миттєві відповіді на найрозповсюджені питання.

Більше 50% усіх звернень клієнтів – це передача показів лічильника, підключення до мереж та укладання договорів на розподіл електроенергії.

«ДТЕК турбується про своїх клієнтів та створює для них зручні сервіси. Завдяки чат-боту консультації кияни отримуватимуть без будь-якого очікування – миттєво та цілодобово», - прокоментував подію виконувач обов’язків генерального директора ДТЕК Київські електромережі Денис Бондар.

До кінця року ДТЕК обіцяє, що за допомогою чат-боту також можна буде відслідковувати статус заявки на роботи з лічильниками, отримувати в автоматичному режимі інформаційні повідомлення (push-повідомлення) про аварійні відключення за власною адресою, а також дізнаватись графік планових робіт на мережі.

Щоб скористатися чат-ботом необхідно у Telegram чи Viber (у рядку пошуку) ввести «ДТЕК Київські електромережі» або відсканувати QR-код нижче, та використовуючи підказки меню, що випадає, отримати або передати необхідну інформацію.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам удвічі підвищили вікову доплату: хто отримає більше грошей Кожен десятий робить це замість сексу: дослідники показали невтішну статистику Торкнеться всіх, хто має свою квартиру чи будинок: українців почали викликати до податкової – з чим це пов'язано Водії масово отримують штрафи після спілкування з патрульними: за що карають навіть без порушень
Показати ще