Про це він написав на своїй сторінці в Фейсбуці.

"Більшість киян тільки від однієї думки про громадський транспорт кидає в піт. Ще б пак, вранці їхати на одній нозі в маршрутці або ж метро на роботу, як та кілька в банці. Звідси й зіпсований настрій, а за ним і невдалий день. Більш за все потерпають кияни, які мешкають біля станцій "Лісова", "Дарниця", "Харківська", "Академмістечко", "Почайна". Але вишенька на торті - це намагання втиснутися у міську електричку о годині так 7-8 ранку на станціях "Троєщина-1" та "Троєщина-2". Проте Кличку що до того? Не йому ж вранці випробовувати свої нерви. Він столицею пересувається на розкішних позашляховиках", - запевнив Томенко.

Кличко за 6 років не зміг вирішити проблеми киян з громадським транспортом Більшість киян тільки від однієї думки про...

Geplaatst door Микола Томенко op Woensdag 23 september 2020

Політик згадав про проблеми з громадським транспортом в столиці під час карантину. По його словам, кількість пасажирів у трамваях, тролейбусах, автобусах, маршрутках урізали для безпеки громадян, але більше транспорту так і не пустили.

Популярні новини зараз
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

"І це при тому, що спочатку Кличко взагалі обіцяв, що через закриття метро інший громадський транспорт змінить свої маршрути та буде максимально охоплювати всі станції в Києві. Та це були лише слова! Лікарі, фармацевти, працівники супермаркетів мали вистоювати кілометрові черги, щоб дістатися до роботи", - наголосив лідер партії "Рідна країна".

Микола Томенко відмітив, якщо за 6 років Кличко впоратися з цими проблемами не зміг, то навряд чи впорається з ними впродовж наступного терміну. Політик у своєму дописі розказав про те, як вирішити питання з громадським транспортом у Києві.

"Перш за все, зі створення сучасних міських логістичних схем для комунального транспорту. Спочатку - плани, потім схема руху, і тільки вже потім - безпосередньо закупівлі транспорту. Причому, бажано попередньо продумати, на яких ремонтних і обслуговуючих базах вся ця техніка буде підтримуватися в працездатному стані. Це ціла система, яка починається не з того, що "давайте купимо нові трамваї, нові автобуси і нові тролейбуси", - написав він у соцмережі.

Політик наголосив, що Кличко не думає про те, як зробити краще для киян. З його слів, мер столиці думає лише про те, як би краще було власним кишеням та кишеням його команди. Депутат пригадав ситуацію, коли наближений до нього Андрій Странніков "проштовхнув у Київраді рішення щодо закупівлі автобусів на 10 млн євро з неймовірною рентабельністю, а точніше - переплатою".

"Гроші з бюджету виділили, а далі що, план дій вже є?", - підсумував питанням до Віталія Кличко свій допис Микола Томенко.