Журналіст програми "Наші гроші" Юрій Ніколов спробував скористуватися у метро багаторазовою жовтою карткою, яку він придбав декілька років назад. Хоча технічна можливість її використання залишилася — її вже не обслуговують, і пропонують лише взяти за заставну вартість у 50 грн нову синю SmartCard. Однак чоловік звертає увагу, що саме таку схему з заставною вартістю обіцяли й тоді, коли він купував попередню жовту картку.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяВідповідною публікацією Ніколов поділився на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
"Мене тупо змусили сплатити банкет Кличковським менеджерам.
Ось цю жовту картку для поповнення поїздок в метро кілька років тому Київський метрополітен мене змусив купити гривень за 10. Точніше ціну я не пам'ятаю бо чек на таку суму не зберігав. І ось Метрополітен відмовився поповнювати мою жовту картку, хоча його турнікети і раніше прекрасно зчитують мою жовту картку. І мене змусили купити нову синю картку за 50 гривень. Причому вголос виголосили ту ж розведення що і при покупці жовтої - мовляв, це заставні гроші, їх повернуть якшошо, тільки принесіть ось цей чек через багато років)))
Давай подивимося на тендери за картками і оцінимо скільки і через якийсь юрособа смарт-бариги Кличко прикурити на примусовому втюхування киянам ось цих синіх смарт-карток. Я так розумію, що цими картками користуються як мінімум десятки тисяч людей, та по 50 гривень з носа, так з половинною дельточкой - комусь маржі на мерседесік маржі і навар", — написав українець.
"Дитина" Тіни Кароль і Дана Балана зворушила українців: кароока дівчинка з бантиком
Полякова, Осадча, Цибульська чекають на появу цієї крихітки: хто батько
Рак яєчників повернувся до Наталії через 9 років: "Життя варте того, щоб за нього боротися"
45-річна Могилевська "проміняла" мільйонера на 71-річного Поплавського: "Ми худнемо"
Нагадаємо, раніше машиніст харківського метро розкрив правду про пекельну работенку - премії обраним і поїзда-вбивці.
Як повідомляє портал «Знай.uа» У харківському метро після страйку машиністів зменшили інтервалі між поїздами до 11 хвилин і через це на платформах почали збиратися натовпи харків'ян
Також "Знай.uа" писав, що в Харківському метрополітені після виходу машиністів у п'ятницю, 10 липня, на акцію протесту на станції "Московський проспект" почалися перші звільнення