Киянка замовила в інтернет-магазині Rozetka босоніжки української фірми Inblu. Але через 11 днів підошва взуття прийшла в повну непридатність.

Цією неприємною історією поділилися в Телеграм-каналі "Народний ревізор".

"Дівчина замовила сандалі Inblu. Замовлення відправили оперативно, ніяких нарікань щодо комплектації і якості не виникло. Але вже після 11 днів використання взуття прийшла в повну непридатність з огляду на те, що лопнула підошва по всій ширині на обох сандалях. В цей же день клієнтка відправила фото пошкоджень і штрих-коду коробки на електронну пошту Сервісного центру",- написано в повідомленні.

Популярні новини зараз

В Україні почалися масові рейди у транспорті і "полювання" на фальшиві COVID-тести: штраф у 17 тисяч і 730 заведених справ

Дмитро Комаров зі "Світу навиворіт" розповів про "поповнення": "Будемо дивувати"

Ксенія Мішина вразила виглядом після примирення з Еллертом: "Обличчя в кров"

Штрафи 51 тисяча гривень і техогляд за новими правилами: за що можуть забрати авто і які перевірки потрібно пройти

Показати ще

Після киянку чекав неприємний квест: дзвінки в сервісний центр з інтервалом 3-4 дні і відповіді на стандартні питання - "чи відправлялося фото пошкоджень", "коли відправлялося", "куди відправлялося".

Після дівчину запевнили, що інформація буде донесена постачальнику товару. Вже минуло два тижні, а питання досі не вирішене.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Rozetka заблокувала українця, який розкритикував чорну п'ятницю: ціна стала вищою, ніж до розпродажу

Як повідомляє портал «Знай.иа» Продавець Comfy випровадив покупця через українську мову: "явні ознаки ідіотизму"

Також «Знай.иа " писав, що Інтернет-магазин Rozetka зупинить бізнес через закон Зеленського: "на нас виливають помиї"