Обіцянці мера Києва Віталія Кличка побудувати метро на Троєщину в цьому році, 29 липня, виповниться чотири роки. Весь цей час кияни чекають обіцяного, а Кличко продовжує твердити, що метро «ось-ось» побудують.

Проте, станом на 26 липня 2020 року гілка метро на Троєщину так і залишається «міською легендою», яка ризикує ніколи не втілитися в життя.

Ще однією гучною обіцянкою Кличка став швидкісний трамвай на ту ж Троєщину, однак від цього проекту відмовилися через його недоцільність. Замість трамвайної лінії було вирішено тягнути нову гілку метрополітену – цей вид транспорту більш ефективний в умовах столиці.

Кожен день «докарантинного» періоду київське метро перевозило в середньому півтора мільйона пасажирів – такий пасажиропотік і не снився трамваям.

Популярні новини зараз
Летальність приблизно 52%: ВООЗ застеріг про спалах небезпечного вірусу Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

"Це швидкий та зручний вид транспорту. Метро має бути і нова гілка буде будуватися. На новому Подільсько-Воскресенському мосту буде метро, а не трамвай", - заявляв раніше Кличко у своїх інтерв'ю.

При цьому в 2013 році міська влада підрахували, що на будівництво першої черги лінії метро на Троєщину, що складається з п'яти станцій, столиці потрібно 700 мільйонів доларів, а на весь проект – два мільярди доларів. Називалися також приблизні терміни реалізації проекту – до двох років.

Раніше Знай.uа писали, що спливли "підводні камені" обіцяних Кличко станцій метро: передвиборчий "піар-хід" обійшовся в мільярди.

Також Знай.uа дізнався, як обіцяні Кличко розв'язки перетворилися в "довгобуди" - експерти розповіли про "корумповані" пріоритети і шантаж заради чергових ТЦ.