Муніципальна інспекція буде перевіряти адреси тих киян, які скаржаться на якість води та опалення. Про це
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Ми повинні надавати якісні житлові та комунальні послуги, оперативно вирішуючи можливі технічні несправності. У разі, якщо послуги неналежної якості - клієнти мають право на перерахунок", - розповів заступник голови КМДА Петро Пантелєєв.
Куди скаржитися:
Якщо у вас в квартирі недогрів, необхідно звернутися за номером міської диспетчерської 15-57, або (044) 500-15-57 - з мобільного. До того ж можна звернутися в один з підрозділів "Центру комунального сервісу".
Після цього виконавець послуги повинен прийти за адресою обігу та скласти акт-претензію. Наприклад, якщо скарга стосується теплопостачання, то теплопостачальні компанії "Київтеплоенерго" або "Євро-Реконструкція" знаходять причину і усувають її, і зобов'язані зробити відповідні коригування вартості опалення або гарячої води.
Якщо клієнт залишився не задоволений результатами перевірки, то залучається муніципальна житлово-комунальна інспекція.
"Це структурний підрозділ Київської міської державної адміністрації, мета роботи якого - захист прав та інтересів киян як споживачів житлово-комунальних послуг. Завдяки роботі інспекції в 2019 році були здійснені коригування за неякісні або ненадані послуги з утримання будинків та прибудинкових територій. А в опалювальний період особливу увагу інспекції буде приділено послуг опалення та гарячого водопостачання, - зазначив заступник голови КМДА Пантелєєв.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше Верховна Рада хоче дозволити вриватися в квартири українців з-за комунальних боргів
Як повідомляє портал «Знай.ua» Українцям прийдуть "смішні" платіжки за газ - на скільки блакитний вогник подешевшав у квітні
Також «Знай.ua» писав, що У Мінсоцполітики назвали перелік посад, яким передбачено до 100 % надбавки до зарплати