Починаючи з 18 березня, коли в Україні ввели карантин, у супермаркетах країни спостерігається підвищений попит на продукти і товари першої необхідності. Попри паніку покупців, дефіциту в магазинах не спостерігається.Наприклад, найбільша мережа продуктових магазинів України «АТБ» створює цілу систему, що дозволяє доставити товар у кожний куточок нашої країни.

Але все ж споживачі не могли не помітити, що ціни на деякі товари в супермаркетах повиростали. Це не примха АТБ і інших операторів ринку, а вимушений захід, пов'язаний зі змінами цін виробників, повідомляє генеральний директор «АТБ-Маркет» Борис Марков.

У сформованих карантинних умовах, принциповою і відповідальною позицією компанії “АТБ-Маркет” залишається збереження мінімальної ціни на соціальну споживчий кошик.Але не дивлячись на це, практично за тиждень найбільші постачальники підняли закупівельну ціну для торгової мережі АТБ. Таким чином,магазин змушений виставляти на полиці товар за цінами постачальників, при цьому націнка самої мережі залишається мінімальною.

Виробники підняли ціни на багато товарів з категорії самих необхідних. Наприклад, ціна на цукор зросла на 8%, на макарони— на 9,5%, пшеничну крупу — на 11%, гречку — на 51%.Так само подорожчали овочі. Витрати постачальників ростуть — а разом з ними і ціна на товари. Зростання цін на борщовий набір становив від 35 до 128%.

ціни в АТБ, джерело Телеграм
ціни в АТБ, джерело Телеграм

Популярні новини зараз
"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо
Показати ще

ціни в АТБ, джерело Телеграм
ціни в АТБ, джерело Телеграм

ціни в АТБ, джерело Телеграм
ціни в АТБ, джерело Телеграм

«Компанія «АТБ-Маркет» працює з мінімальною націнкою. В цьому питанні, як і в обсягах сплати податків і зборів, ми вже багато років є галузевим лідером. В даний час компанія також докладає всі зусилля, щоб забезпечити стабілізацію зростання цін з боку постачальників продуктів і товарів першої необхідності. Ми концентруємо всі наші сили і ресурси на те, щоб допомогти своїм клієнтам максимально комфортно пережити загрозу коронавірусної інфекції і пов'язаний з нею карантин», — заявив Борис Марков.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Навіть в 90-х такого не було - кадри черг в київських супермаркетах стривожили всю країну

Як повідомляє портал «Знай.ua» АТБ підвищив ціни на продукти під час карантину, що подорожчало в першу чергу і чому

Також «Знай.ua» писав, що Коронавірус пробрався в супермаркети: як зміниться робота торгових мереж