В Україні можливість керувати автомобілем для осіб з проблемами зору залежить від висновку медичної комісії. Якщо лікарі дозволили водити, то людина може носити окуляри чи лінзи, і це вважається достатнім для виконання водійських обов’язків.
У таких випадках поліція, як правило, не має зауважень до водіїв, які мають проблеми із зором, якщо вони використовують корекційні засоби. Однак в інших країнах підходи до водіння людьми з порушеннями зору є більш строгими.
Наприклад, в Іспанії водії, які мають проблеми із зором, отримують спеціальну позначку у своїх водійських правах, що свідчить про їх стан. Якщо поліція зупинить такого водія без окулярів, він може бути оштрафований на суму 200 євро, що приблизно дорівнює 9 200 гривень. Цікаво, що навіть якщо водій носить окуляри, йому загрожує штраф, якщо в автомобілі немає запасної пари.
У Польщі правила ще суворіші. Водіям із поганим зором заборонено сідати за кермо без окулярів, і за таке порушення вони можуть отримати штраф у розмірі 1 500 злотих, що становить приблизно 16 200 гривень.
Таким чином, у різних країнах існують різні підходи до регулювання водіння для людей з проблемами зору, і в Україні ця ситуація виглядає більш м’яко, ніж в Іспанії та Польщі.