Власники карток Monobank стикаються з труднощами при знятті готівки з банкоматів. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Українка заявила, що намагалася зняти готівку з картки Monobank, але під час операції зникла електроенергія на кілька секунд. Коли банкомат увімкнувся, то кошти не видав, але суму було списано з рахунку.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

Після звернення до служби підтримки банку виявилося, що повернення грошей може тривати до 60 днів.

Українка припустила, що такий тривалий термін вирішення проблеми пов'язаний з тим, що Monobank не має власних банкоматів, тому на інкасацію йде більше часу.

Популярні новини зараз
На порозі хлібної кризи: українців шокували новими цінами – і це не межа Путін оголосив про масштабне збільшення чисельності армії Плату за світло нараховуватимуть по-новому Звільнення із ЗСУ за власним бажанням: у Раді збираються прийняти важливий закон
Показати ще

"Я гадаю ця проблема із за того що у банку немає власних банкоматів та вони не можуть зробити інкасацію банкомата, а сторонні банки не дуже зацікавлені вирішувати проблеми монобанку", - написала клієнтка.

Monobank. Фото скріншот з Youtube
Monobank. Фото скріншот з Youtube

Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пояснили, що повернення коштів проводиться виключно через подання відповідного запиту до платіжної системи. До 60 днів - це термін, за який має надійти відповідь саме від платіжної системи.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці зможуть економити, граючи в гру: Мonobank запускає новий сервіс з несподіваним бонусом.

Також наш портал інформував, проблеми з оплатою комуналки через ПриватБанк: клієнти скаржаться на зникнення платежів.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, блокують рахунки та нараховують неіснуючі борги: клієнт "Ощадбанку" постраждав через простий грошовий переказ.