Українські банки вимагають у клієнтів оновлювати свої дані. Процедура викликає чимало запитань, тож почастішали скарги від українців. Про це свідчить публікація на порталі "Мінфін".

На початку червня в Україні з'явилось чимало скарг на процедури ідентифікації та верифікації даних. У деяких випадках клієнти банків просто не знали, як це зробити.

Люди біля ПриватБанку. Фото: youtube
Люди біля ПриватБанку. Фото: youtube

Втім, коли надходить запит від банку щодо необхідності оновити дані – це потрібно зробити. За словами юристів, банки мають регулярно актуалізувати дані клієнтів відповідно до вимог Нацбанку.

"Актуалізація даних — це вимога законодавства. Мати актуальні дані — означає користуватись усіма послугами та сервісами банку без обмежень. Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна, не виходячи з дому, у Приват24", – кажуть у ПриватБанку.

Популярні новини зараз
Прийдуть з перевіркою до кожного: змінилися правила соціальних виплат Водійські права стануть недійсними: коли і чому варто отримати нові документи На вулиці вийдуть мобільні патрулі: за що масово штрафуватимуть українців Українці з вересня зможуть їздити транспортом безкоштовно: в КМДА це підтвердили
Показати ще

"Приват24". Фото: скрін youtube
"Приват24". Фото: скрін youtube

Зазначається, що оновити ці українці можуть декількома способами. Наприклад, через мобільний додаток банку або онлайн-банкінг. Ті, хто не має такої можливості, можуть відвідати відділення банку, звернеться в контакт-центр або переслати необхідні документи поштою.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Національний банк готує масштабне нововведення: що чекає на українців.

Також наш портал інформував, що ПриватБанк допоможе українцям зі світлом: хороша можливість, але гроші доведеться повертати.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, Ощадбанк оновлює тарифи та пропонує нові безкоштовні послуги з 1 серпня 2024 року.