Українські банки вимагають у клієнтів оновлювати свої дані. Процедура викликає чимало запитань, тож почастішали скарги від українців. Про це свідчить публікація на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа початку червня в Україні з'явилось чимало скарг на процедури ідентифікації та верифікації даних. У деяких випадках клієнти банків просто не знали, як це зробити.
Втім, коли надходить запит від банку щодо необхідності оновити дані – це потрібно зробити. За словами юристів, банки мають регулярно актуалізувати дані клієнтів відповідно до вимог Нацбанку.
"Актуалізація даних — це вимога законодавства. Мати актуальні дані — означає користуватись усіма послугами та сервісами банку без обмежень. Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна, не виходячи з дому, у Приват24", – кажуть у ПриватБанку.
Зазначається, що оновити ці українці можуть декількома способами. Наприклад, через мобільний додаток банку або онлайн-банкінг. Ті, хто не має такої можливості, можуть відвідати відділення банку, звернеться в контакт-центр або переслати необхідні документи поштою.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Національний банк готує масштабне нововведення: що чекає на українців.
Також наш портал інформував, що ПриватБанк допоможе українцям зі світлом: хороша можливість, але гроші доведеться повертати.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, Ощадбанк оновлює тарифи та пропонує нові безкоштовні послуги з 1 серпня 2024 року.