В Україні абоненти провідних операторів масово скаржаться на зниження якості зв'язку та Інтернету в періоди відключення електроенергії. У коментарях на офіційних сторінках "Київстар", Vodafone та lifecell користувачі залишають численні нарікання щодо неможливості отримувати важливі повідомлення, зокрема про повітряні тривоги.

Представники "Київстару" поділилися інформацією про свої зусилля щодо покращення якості зв'язку. За їхніми словами, компанія встановила понад 115 тисяч літієвих акумуляторів на базових станціях, що дозволяє забезпечити автономну роботу телеком-обладнання до чотирьох годин. Крім того, "Київстар" облаштував джерелами безперебійного живлення 23 тисячі багатоквартирних будинків для стабільної роботи послуги "Домашній інтернет".

"Київстар". Фото: скрін youtube
"Київстар". Фото: скрін youtube

Втім, компанія визнає, що забезпечити безперебійний зв'язок для кожного абонента у випадку тривалих відключень електроенергії неможливо. Після чотирьох годин роботи акумулятори потребують щонайменше восьми годин для повного заряджання, що ускладнює забезпечення зв'язку під час масштабних відключень.

Vodafone також працює над підвищенням надійності своєї мережі. Всі базові станції оператора обладнані акумуляторами, проте їхня ефективність залежить від стану батарей на момент відключення. Старі акумулятори, які не призначені для частих і тривалих відключень, поступово замінюють на нові, літій-ферумні, які здатні витримувати більшу кількість циклів заряджання.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Показати ще

Vodafone. Фото: Youtube
Vodafone. Фото: Youtube

Компанія lifecell запевнила, що також працює над вирішенням проблем за допомогою акумуляторів та генераторів. Для забезпечення роботи базової станції від генератора необхідно до 50 літрів дизельного пального на добу. Наразі понад половину базових станцій lifecell обладнано батареями, а до кінця року планується підключити до генераторів ще 200 станцій.

Наразі фізично неможливо забезпечити автономне живлення для всіх базових станцій одночасно, тому під час тривалих відключень електроенергії можуть виникати перебої зі зв'язком. Абонентів просять бути готовими до тимчасових незручностей.

Нагадаємо, "Київстар" порадував абонентів 20-відсотковою знижкою на зв'язок: як скористатися

Раніше ми розповідали, що Lifecell запустив безкоштовну послугу для абонентів: допоможе у період відключень світла

Також, 1 гривня і ви в мережі: як майже задарма підключити безлімітний інтернет від "Київстар"