Київський метрополітен, одна з найважливіших транспортних артерій столиці... де за останні тижні сталося три інциденти, пов'язані із падінням людей під потяг.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяХтось залишився без кінцівок, хтось помер... але всі ці випадки залучили до питань безпеки в метро, на які не можна заплющувати очі навіть попри повномасштабну війну.
На сайті Київради з'явилася петиція із пропозицією встановити захисні екрани метро. Автор петиції наголошує на важливості такого рішення. Психологічна навантаження населення зросла, що, на жаль, може призводити до збільшення кількості суїцидальних спонукань.
Петиція також звертає увагу на потреби демобілізованих військових, що повертаються в мирне життя, особливо тих, хто втратив кінцівки в ході бойових дій. Це підвищує ризик втрати рівноваги на платформах.
На момент публікації петиція набрала третину необхідних голосів, що свідчить про значну підтримку ідеї серед киян. Термін розгляду петиції настане наприкінці літа, і багато хто сподівається, що влада міста всерйоз розгляне цю пропозицію.
У контексті обговорення безпеки в метро хочеться згадати досвід Японії, зокрема Токіо. Наприкінці 2023 року компанія Toei Subway, яка є оператором однієї з двох систем метрополітену Токіо, оголосила про плани встановити захисні бар'єри на всіх станціях до 2025 року.
Результати впровадження цієї системи вражають: кількість падінь на шляху метро оператора Toei зменшилася з 50 випадків у 2007 році до двох у 2022 році... і те вони сталися саме на станціях, де захисні екрани ще не стояли.
Нагадаємо, станції закриваються і можна не встигнути: як працює київське метро під час повітряних тривог
Як повідомляв "Знай.uа", безпека метро під загрозою: через мобілізацію катастрофічно не вистачає працівників
Знай.ua писав, замість укріплень – гроші на метро: КМДА оголошує рекордний тендер на мільярди