Мобільний оператор Vodafone встановив нові ціни на деякі популярні тарифні плани. Скільки тепер доведеться платити абонентам, розповіли на офіційному сайті компанії.

Тарифні зміни відбулися 17 червня і торкнулися не лише вартості послуг, а й наповнення тарифних планів.

Мобільний зв'язок. Фото: скрін youtube
Мобільний зв'язок. Фото: скрін youtube

Наприклад, тариф Vodafone Turbo, який раніше коштував 165 гривень, подорожчав до 180 гривень за 4 тижні. Проте оператор додав до тарифного плану безлімітний інтернет, а кількість хвилин для дзвінків по Україні залишив без змін.

Змінилися й інші тарифи

Так, Joice Start/Start Special подорожчав на 20 гривень – до 200 гривень на 4 тижні. У рамках тарифного плану абоненти отримують 800 хвилин та 25 ГБ інтернету.

Популярні новини зараз
Чоловікам дали час "видихнути" до 9 листопада: що далі 10 днів без диктантів та завдань: коли в Україні школярі підуть на осінні канікули Ощадбанк приготував оновлення для клієнтів: не поспішайте перевипускати картки Бронювання не захистить: кого можуть мобілізувати прямо з ТЦК
Показати ще

Joice Pro тепер коштуватиме 260 гривень на 4 тижні, що на 30 гривень дорожче. Абоненти отримають 1200 хвилин та 35 ГБ інтернету.

Vodafone. Фото: скрін youtube
Vodafone. Фото: скрін youtube

Тариф Joice Max додав у вартості 30 гривень і коштуватиме 330 гривень на 4 тижні. За ці гроші абоненти отримають 1600 хвилин та 50 ГБ інтернету.

Варто зазначити, що абоненти нерідко стикаються із ситуацією, коли після поповнення рахунку не активується місячний пакет послуг. У результаті з них стягується щоденна плата, а потім знову доводиться "закидати" гроші на рахунок.

Як уникнути такої проблеми?

Коли абонент поповнив рахунок на суму, він може самостійно ініціювати підключення пакета, набравши комбінацію *101*444#. Після цього рекомендується перезавантажити смартфон.

Раніше портал Знай повідомляв, українці поскаржилися на злодійство Vodafone: "Цього разу навіть не повідомили".

Також наш портал інформував, як обміняти мобільні гроші на реальні: інструкція для всіх мобільних операторів.

Крім того, ми писали, "Київстар" встановлює жорсткі обмеження на період відключення світла.