У мережі українці часто скаржаться на мобільного оператора, цього разу поскаржилися на підключення платних послуг.

Користувач Богдана написала, що без її відома підключаються платні послуги та знімаються кошти. На що адміністратори сторінки почали відповідати хтось на що добре, і навіть запросили докази того, що абонент не підключав послугу.

"Київстар", скріншот: Youtube
"Київстар", скріншот: Youtube

[quote author="- поскаржилася клієнтка."]Напишу ще тут. Оскільки до оператора додзвонитися неможливо, чат-бот у телеграмах не працює. Скажіть, будь ласка, чому без мого відома підключаються платні послуги та знімаються кошти?

Популярні новини зараз
Суми за комуналку злетять до небес: цей прилад на кухні "жере" електроенергії більше, ніж 65 холодильників Можуть заблокувати рахунки: клієнтів Ощадбанку терміново викликають у відділення Пільги та виплати для школярів: яку допомогу можна отримати Терміни обмежені: що потрібно зробити пенсіонерам, щоб не втратити гроші
Показати ще

У відповідь користувач отримав кілька відповідей, від загрозливих, "а ви доведіть, що не підключали" до обнадійливих, " напишіть свій номер і ми розберемося".

Ймовірно, у адміністраторів замість вибачитись за підключення послуг без згоди абонента "інші налаштування", адже зрозуміло, що людина довести те, що вона не підключала послугу не може. А відгуки про самовільне підключення платних послуг Київстар – звична практика, і це не перший відгук, де скаржаться на таку проблему.

Нагадаємо, про відключення абонентів від 3G: "Київстар" зробив нове пояснення.

Раніше ми повідомляли, що це заборонено: Київстар запровадив жорсткі обмеження для абонентів у разі відключення світла.

Також стало відомо, що тримайте баланс під контролем: абоненти "Київстар" місяцями платять за послуги, яких не підключали.