На сторінці Lifecell у соцмережі сталася справжня суперечка. Пост, який мав бути кумедним, виявився каменем спотикання для одного клієнта, який раптом пригадав усі проблеми, що в нього були з їхнім зв'язком.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ пості, який спочатку замислювався як жарт "для лінивих", Lifecell зізнався, що сьогодні вони настільки ліниві, що попросили когось написати текст за них.
На перший погляд це могло здатися смішним і невинним, але не для клієнта:
"Ви настільки ліниві, що не можете вже пів року в Куп'янську зробити нормальний зв'язок та інтернет, постійно спихаючи все на війну. До війни у вас теж хтось або щось було винне в поганій якості послуг! Я вже мовчу про те, що мережа зникає через секунду після вимкнення світла."
Представники Lifecell відреагували на коментар, виправдавшись, що кожна заявка на покращення якості послуг не залишається поза увагою і фахівці компанії активно працюють над вирішенням проблем.
Вони пояснили, що ситуація з покриттям та якістю зв'язку в деяких районах може бути зумовлена складнощами, спричиненими вторгненням російських військ в Україну.
"Ні**я ви не робите! З жовтня минуло вже пів року і покращення послуги я не бачу! Чому Київстар та Водафон працюють 6-10 годин після відключення світла, а ваша мережа зникає через секунду? Вам начхати на абонентів – для вас головне прибуток!" – пише клієнт.
У Lifecell визнали, що для повного покращення ситуації може знадобитися додатковий час, але продовжили переконувати клієнта, що його звернення не залишиться поза увагою.
Раніше Знай.ua стало відомо про зміни у тарифах: мобільний оператор Lifecell зробив важливе оголошення