Клієнтка ПриватБанку поділилась на сторінці банку складною ситуацією, що виникла через окупацію її рідного містечка на Лівому березі Дніпра. Раніше її батько активно користувався кредитною карткою від ПриватБанку, завжди вчасно поповнюючи її.

Проте з початку червня 2022 року, через блокаду роботи українських операторів, він не може користуватися карткою та поповнювати її вчасно.

ПриватБанк надіслав до батька колекторів з компанії Інтерриск, які вимагають сплатити борг, нехтуючи складною ситуацією на Лівобережжі. Дівчина відповіла колекторам, що погасить заборгованість після визволення території, але вони настоюють на негайній оплаті.

ПриватБанк
ПриватБанк

Вона закликає припинити тиск на її родину, особливо на пенсіонерів, зазначаючи, що вони ледь виживають. Дівчина впевнена, що скоро буде перемога і після цього вони зможуть вирішити це питання.

Популярні новини зараз
Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку Грошей немає, але їздити хочеться: автоблогер знайшов люксову "Славуту" у максимальній комплектації Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки
Показати ще

ОТП Банк висловив співчуття та шану українським воїнам, підтвердивши, що всі боргові зобов'язання будуть погашені після перемоги. Дівчина звертається до ПриватБанку з питанням, чому дозволяється такий тиск на клієнтів?

Приватбанк
Приватбанк

На що їй відповіли, що роботу щодо стягнення заборгованості банк може доручити проводити колекторській компанії. Для вирішення питань щодо боргу просять звертатися до компанії «ІНТЕР-РІСК УКРАЇНА».

Раніше повідомлялося на порталі Знай.ua не застрахований ні Приват, ні Моно: українців попередили про "крадіжку" карток просто з банкомату

Як раніше повідомляв портал Знай.ua, ПриватБанк розповів, як не платити комісію