У мережі вибухнув скандал між жителями вулиці Клавдіївська, 40 В, Р, Д та ДТЕК. Мешканці повідомили, що світло у їхніх будинках було відключено вже третій день, залишивши їх у повному затемненні та не даючи конкретних відповідей на причини такої ситуації.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОдна з мешканок Даріанна Кононенко висловила своє невдоволення у коментарі на Facebook, звинувативши постачальника в обмані та неясних поясненнях щодо причин відключення світла.
Вона закликала до вибору хоча б однієї версії подій, і, на диво, це знайшло відгук у повідомленні від представника ДПЕК, який, що незвичайно для подібних структур, досить докладно відповів дівчині.
Згідно з відповіддю оператора, відключення електроенергії було здійснено на запит двох різних постачальників. При цьому для одних будинків у цій серії відключення було викликано розірванням договору з постачальником ДП "Укрінтеренерго", а для інших – на запит "YASNO".
Компанія "YASNO" вже дозволила включення світла, проте будинки з адресами 40 А та Б досі не мають договорів із постачальником.
Виявляється, підключення всіх будинків до однієї підстанції було рішенням забудовника, унеможливлюючи операторам енергопостачання проведення робіт усередині неї.
ДТЕК звернулася до ОСББ та забудовника з проханням провести роботи та розділити підключення будинків, що дозволить швидко відновити світло в будинках з адресами 40 В, Р, Д. Проте до цього моменту ні ОСББ, ні забудовник не вжили необхідних дій.
У відповідь на ці роз'яснення, Даріанна Кононенко не змогла приховати своє обурення та звинуватила компанію у цинічній брехні та видаленні коментарів.
Раніше ми писали, всілякі помилки при передачі показників лічильника: ДТЕК допоміг розібратися у найпоширеніших
Крім того, Знай.ua повідомляв, що проблема з передачею показників: клієнтка YASNO постійно отримує помилку.